ASIAN REGIONAL INTEGRATION(アジアの地域統合)
集中講義(Intensive Lecture)ရဲ့ ASIAN REGIONAL INTEGRATION(アジアの地域統合)သင္ခန္းစာေလးတခု အေၾကာင္းပါ။ စာသင္ခ်ိန္က တေန႕ကို (1:30နာရီ)နဲ႕ (4)ခ်ိန္၊ စာသင္ရက္က (3)ရက္ ထဲပါ။(3)ရက္ထဲနဲ႕ 単位Credit(2)မွတ္ရႏိုင္တယ္ဆိုေတာ့ သက္သာမယ္ထင္ျပီး သြားယူမိတာ ခက္လိုက္တာမွ အိပ္ေတာင္မငိုက္ရဲေလာက္ေအာင္။ေနာက္ျပီး၊က်မက ဘေလာ့(1)ခုမွာ အဲ့ဒီ သင္ခန္းစာေလး အေၾကာင္းကို မွ်ေဝေပးမယ္လို႕ ဂတိေပးမိေနေတာ့ နည္းနည္းေလးေတာင္ မငိုက္ရဲပဲ ေသေသခ်ာခ်ာ နားေထာင္ရေတာ့တာေပါ့။သူငယ္ခ်င္း တ႐ုပ္မကေတာ့ အပူအပင္မရွိ အိပ္ငိုက္ႏိုင္ေပမယ့္ က်မမွာေတာ့ (1)ေယာက္တည္း အလုပ္ေတြကို ႐ႈပ္လို႕။
အဲ့ဒီ ဆရာက (3)ခ်ိန္ ေျမာက္ထိ စာသင္ပါတယ္။ေနာက္ဆုံး အခ်ိန္က 講義ノート(Lecture note)ေရးရတာေပါ့။ဆရာကို ထပ္ရတာေလ။ဆရာ စာသင္တဲ့ အထဲမွာ ပါတဲ့ စကားလုံးေလးေတြရဲ့ အဓိပၸာယ္ကို ကိုယ့္စကားနဲ႕ ကိုယ္ ျပန္ရွင္းျပရတာေပါ့။ဥပမာ- FTAဆိုတာ Free Trade Agreement 自由貿易協定ပါ။ဘယ္ေနရာမွာ သုံးပါတယ္ေပါ့။စာရြက္ (3)ရြက္စာ၊စကားလုံးေပါင္း (12)လုံးရဲ့ အဓိပၸာယ္ကို အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ ေရးရပါတယ္။အဲ့လိုမ်ိဳး သင္လာခဲ့တာ ေနာက္ဆုံးေန႕(3)ရက္ေျမာက္ေန႕ေရာက္လာခဲ့ပါေလေရာ။ေနာက္ဆုံးေန႕ဆိုေတာ့၊ ေရးေနၾက 講義ノート(Lecture note)အျပင္၊သင္ခန္းစာ (1)ခုလုံးနဲ႕ ပတ္သတ္ျပီး 課題レポート(Subject report)ေရးရပါတယ္။ဘယ္လိုပုံစံနဲ႕ က်မ စာသင္ေနသလဲဆိုတာ သိရေအာင္ ၾကည့္ ၾကည့္ၾကပါရွင္။ေနာက္ဆုံးေန႕ရဲ့ တတိယ အခ်ိန္ကို နမူနာအေနနဲ႕ ျပထားပါတယ္။
စာသင္ခ်ိန္မွာ အသံုးျပဳတဲ႔ ပစၥည္းေလးေတြေပါ႔။ 電子辞書(Electric Dictionary)ေလးရယ္၊ ခဲဆံေဘာပင္ေလးရယ္၊ Line pan ေလးရယ္၊ Recording လုပ္ထားတဲ႔ ဖုန္းေလးရယ္၊ ခဲဖ်က္ေလးရယ္၊
အဲ႔ဒီ (APEC ရဲ႕ ျဖစ္ေပၚလာပံု)ကို Projector မွာ ျပၿပီးေတာ႔
ဆရာ ေ၀ထားတဲ႔ စာရြက္က ကြက္လပ္ေတြကို အေပါက္လိုက္ျဖည္႔ရပါတယ္ ။
ျပန္နားေထာင္လို႔ရေအာင္ ဖုန္းနဲ႔ Recording လုပ္ထားပါတယ္။

Report ေရးတဲ႔ စာရြက္ေလး။(レポート提出用紙)
ေမဂ်ာ {အခုေလာေလာဆယ္ေတာ႔ ASIAN REGIONAL INTEGRATION(アジアの地域統合) ေပါ႔။}တစ္ခု ၿပီးဆံုးေတာ႔မယ္ဆိုရင္ アンケート(Questionnaire)ေရးရပါတယ္။ဆရာရဲ႕ သင္ၾကားမႈကို ေက်ာင္းသားေတြက ေ၀ဖန္ေပးရတဲ႔ သေဘာေပါ႔။ေက်ာင္းသားေတြရဲ႕ ေ၀ဖန္မႈနဲ႔ လိုက္ၿပီး ဆရာက သင္ၾကားမႈ ပံုစံကို ေျပာင္းလဲ နိုင္ေအာင္လို႔ပါ။ေနာက္တစ္ခု၊ ရံုးခန္းက ဒီဆရာကို အလုပ္ ဆက္ခန္႔သင္႔ မခန္႔သင္႔ ဆံုးျဖတ္ရန္ အတြက္ေပါ့။အဲဒီ アンケート(Questionnaire)စာရြက္က နာမည္ေတြဘာေတြ ေရးစရာ မလိုေတာ့ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ပဲ ဆရာကို ေဝဖန္လို႕ ရပါတယ္။အဲဒီ アンケート(Questionnaire)စာရြက္ေတြအားလုံးကို ေက်ာင္းသား(1)ေယာက္က စုျပီး ႐ုံးခန္းကို သြားေပးရပါတယ္။ဆရာရဲ့ သင္ၾကားမႈက က်မ အတြက္ေတာ့ အရမ္းကို ဗဟုသုတရေစတဲ့ အတြက္アンケート(Questionnaire) မွာ အကုန္လုံး ေကာင္းပါတယ္လို႕
ျခယ္ေပးလိုက္ပါတယ္ရွင္။アンケート(Questionnaire)က စက္နဲ႕ စစ္မွာဆိုေတာ့ ခဲတံ(သို႕) ခဲဆံေဘာပင္နဲ႕ ေရးရပါတယ္။
ျခယ္ေပးလိုက္ပါတယ္ရွင္။アンケート(Questionnaire)က စက္နဲ႕ စစ္မွာဆိုေတာ့ ခဲတံ(သို႕) ခဲဆံေဘာပင္နဲ႕ ေရးရပါတယ္။
2 ဦး မွတ္တမ္းမွတ္ရာ ေရးေပးခဲ့ပါသည္။:
ဂ်ပန္မေလး
ေအာင္ျမင္မႈေတြနဲ႔ ထံုလႊမ္းႏိုင္ပါေစ။
အမ်ားအက်ိဳး သယ္ပုိးမယ့္
ပညာတတ္ႀကီးျဖစ္ပါေစဗ်ာ.....
ညီမေလးဂုဂု...
အျမဲက်န္းမာေပ်ာ္ရြႊင္ပါေစလို႔ မမဆုေတာင္းေပးပါတယ္ေနာ္။ညီမေလးေရ...
၀ါသနာပါလို႔ ဘေလာ႔ဂ္ေရးေန ၾကေပမယ္႔ အခ်ိန္အရမ္းကုန္ျပီး ၊လူလည္းေညာင္းညာပင္ပန္းေနတာပဲေနာ္။ :D
ညီမေလးလည္း ဘေလာ႔ဂ္ဂါ ထက္ thesis လုပ္ဖို႔က
ပိုအေရးၾကီးလိမ္မယ္လို႔ မမ ကထင္မိပါတယ္။
ဘေလာ႔ဂ္ေရးတာခဏနားျပီး စာၾကိဳးစားလိုက္ပါဦး
ညီမေလးေရ...ပ်င္းတဲ႔အခ်ိန္ တခါတေလမွ ေရးေပါ႔
ေနာ္။ thesis ကအေရးၾကီးေနျပီ မဟုတ္လား??
頑張ってね
幸せになってほしい。。。。ခ်စ္ေသာမမ၀ါ
Post a Comment