Tuesday, July 1, 2008

အေမးကမၻာ ေျဖစရာ

က်မက ခရီးသြားျပီး သြားတဲ့ေနရာတိုင္းကို အမွတ္တရဓာတ္ပုံ႐ိုက္ရတာကို​​၀ါသနာပါတယ္ေလ...
အဲဒီေတာ့ ​​ေနရာစုံ ကို ေလွ်ာက္လည္ျပီး ဓာတ္ပံုရိုက္ေလ့ရိွပါတယ္..
က်မသြားေရာက္ခဲ့တဲ့ ေနရာေလးေတြအေႀကာင္း ဓာတ္ပံုေလးေတြနဲ ့
စာေလးေတြနဲ တင္ျပခ်င္ပါတယ္။
ဂ်ပန္မွာရွိတဲ့ အေႀကာင္းအရာေလးေတြကိုလည္း
က်မသိသေလာက္ ေရးျပခ်င္ပါတယ္။ (က်မသြားေရာက္ခဲ့တဲ့ ေနရာေလးေတြ အပါအဝင္ေပါ့)
အဲဒါနဲ႕ ဒီဘေလာ့ေလးက္ို လုပ္ျဖစ္တာပါ၊
ဒါေပမဲ့ က်မကအခုမွ ဘေလာ့စလုပ္တာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ဘယ္အေႀကာင္း
အရာကို ေရးရင္ေကာင္းမလဲဆိုျပီး ခဏခဏေတြေ၀မိပါတယ္။
ဒါေႀကာင့္တင္ထားတဲ့ post ေတြက ဟိုေရာက္ ဒီေရာက္ျဖစ္ေနတာပါ၊အခုေလာေလာဆယ္ေတာ့ က်မတင္ထားတဲ့ post ေတြထဲက
ေမးလာတဲ့ေမးခြန္းေလးေတြရွိပါတယ္။
အဲဒီေမးခြန္းေလးေတြကိုေျဖရင္းနဲ( ့အေမးကမၻာေျဖစရာ)ဆိုတဲ့ အစီစဥ္ေလးကို လုပ္ရင္ေကာင္း
မလားလို ့စဥ္းစားမိပါတယ္၊
က်မတင္ထားတဲ့ post ေတြထဲကေနျပီးေတာ့ ေဝဖန္ခ်င္တာမ်ား ရွိခဲ့ရင္,
နားမလည္တာမ်ားရွိရင္ comments ကေနေမးျမန္းႏိုင္ပါတယ္၊
က်မက ဒီအေမးကမၻာေျဖစရာဆိုတဲ့ အစီစဥ္ကေန ျပန္ေျဖေပးပါ့မယ္၊
က်မကို တင္ေစခ်င္တဲ့ post မ်ားရိွရင္ (ဂ်ပန္နဲ ့ပတ္သတ္ျပီးသိခ်င္တာမ်ားရွိရင္လည္း)
ဒီအစီစဥ္ေလးက comments မွာေတာင္းဆိုႏိုင္ပါတယ္။
က်မ သိသေလာက္တတ္သေလာက္ ေျဖၾကားျပီး
post ေရးမွာျဖစ္တဲ့အတြက္ အမွားမ်ားပါခဲ့ရင္လည္း သည္းခံ ခြင့္လႊတ္ႀကပါလို ့

2 ဦး မွတ္တမ္းမွတ္ရာ ေရးေပးခဲ့ပါသည္။:

မိုးေျပး said...

အစီစဥ္ေလးကေတာ့ ေကာင္းပါတယ္ဗ်ာ၊ကြၽန္ေတာ္လည္း
ေမးခ်င္ပါတယ္..တင္ထားတဲ့ ပံုေတြထဲက ႏွင္းပြဲက ဘယ္လမွ စျပီးလုပ္တာလဲ..ဘယ္ေလာက္ႀကာေအာင္ က်င္းပတာလဲခင္ဗ်ာ.....

megumi said...

လာလည္ၾကတဲ့ အတြက္အရမ္းေက်းဇူးတင္ပါတယ္ရွင္္။
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဆိုတဲ့စကားကလြဲျပီး မေျပာတတ္လို႕ ထပ္​​ျပီးေျပာလိုက္ပါတယ္။
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ရွင္။
ေရးခ်င္တာေတြကမ်ားျပီး ဘယ္အေၾကာင္းအရာကို အရင္စေရးရရင္ ေကာင္းမွန္း မသိလို႕ အၾကံျပဳၾကပါအုန္း လို႕ ေတာင္းဆိုလိုက္ပါတယ္။

 

Design By:
SkinCorner