Monday, September 8, 2008

က်မရဲ့ အူေၾကာင္ေၾကာင္ႏိုင္တဲ့မွတ္ဉာဏ္

က်မရဲ့ မွတ္ဉာဏ္က ေတာ္ေတာ္အူေၾကာင္ေၾကာင္ ႏိုင္တယ္သိလား။ က်မက စာကို ႀကိဳျပီးက်က္လို႕ မရဘူးရွင့္။ ၾကိဳျပီးက်က္လည္း ျပန္ေမ့သြားလြန္းလို႕ ႀကိဳကိုမက်က္ေတာ့ဘူးသိလား။ မနက္ျဖန္စာေမးပြဲ ေျဖမယ္ဆိုရင္ ဒီေန႕ညေလာက္က်က္မွ အကိုက္ပဲ။ အဲဒီေလာက္ကို အနီးကပ္က်က္မွ စာရတယ္ရွင့္။ က်မ ေတြ႕ဖူး၊ၾကဳံဖူးတဲ့ဆရာ၊ဆရာမတိုင္းကေတာ့ ေျပာပါတယ္။ " နင္က၊ ဉာဏ္ေကာင္းတာကိုအားကိုးျပီး စာကို အာ႐ုံစူးစိုက္မႉမရွိဘူးတဲ့။ " အဲဒီလို အေျပာခံရရင္ မခ်ိၿပံဳးေလး ၿပံဳးျပ႐ုံကလြဲလို႕ ျပန္မေျဖတတ္ခဲ့ဘူး။ ဆရာ၊ဆရာမေတြ ေျပာတာလည္း မလြန္ပါဘူး။ က်မက စာဆို က်က္ခ်င္စိတ္မရွိတာလည္း ပါတယ္ရွင့္။အဲ၊ ဒါေပမယ့္ စာေမးပြဲက်မွာ ၾကေတာ့ အရမ္းေၾကာက္တယ္။ စာမက်က္ခ်င္ေပမယ့္ စာေမးပြဲက်မွာ ေၾကာက္ေတာ့ အဲဒီစာဆိုတာၾကီးကို မခ်စ္ေသာ္လည္း ေအာင့္ကာနမ္းေပါ့ရွင္။ ဒီေတာ့ အတတ္ႏိုင္ဆုံး ေနလို႕ရသေလာက္ကေတာ့ စာဆိုတာကို လွည့္ကို မၾကည့္ဘူး။ မျဖစ္ႏိုင္တဲ့အဆုံးၾကမွပဲ စာက်က္တယ္။ ေတာ္ေတာ္ကို ေပေပေတေတႏိုင္တယ္လို႕ ေျပာရင္လည္း ခံ႐ုံပဲသိလား။{" ႀကိဳက်က္လည္း မထူးဘူးရွင္။ ျပန္ေမ့သြားတာပဲ။ ဒါေၾကာင့္ မက်က္တာပါ "} လို႕ ေျပာရင္ ဆင္ေျခဆင္လက္ ေပးသလိုမ်ားျဖစ္ေနမလားပဲ။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီဆင္ေျခအတိုင္းပဲ က်မက စာကို ႀကိဳက်က္လို႕မရတာပါ။

ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ ေက်ာင္းတတ္တုန္းကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ကို လူအျမင္ကပ္ခံရတယ္သိလား။ တကၠသိုလ္တတ္တုန္းက အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ အိမ္ရွိေပမယ့္ အေဆာင္မွာေနတယ္ရွင့္။ အေဆာင္ဆိုေတာ့ သိတဲ့အတိုင္းပဲ ေဒသစုံက လာတဲ့ လူမ်ိဳးစုံ၊ ေမဂ်ာစုံက လူေတြ တူတူေနၾကရတာေလ။ က်မက (3)ႏွစ္လုံးလုံး အေဆာင္မွာသာေနတာ၊ က်မတို႕ေမဂ်ာက လူေတြနဲ႕ ဘယ္ေတာ့မွ တူတူွ မေနဘူးသိလား။ က်မတို႕ေမဂ်ာက လူေတြက စာၾကမ္းပိုးေတြေလ။ :d အားရင္ စာပဲၾကည့္ေနၾကတာဆိုေတာ့ က်မလို စာမၾကည့္တဲ့လူနဲ႕ အတူမေနခ်င္ၾကဘူး။ က်မကလည္း အားတိုင္း စာ၊စာနဲ႕ ေအာ္ေနတဲ့လူေတြနဲ႕ တူတူမေနခ်င္ပါဘူး။ ဒီေတာ့ သူတို႕ကလည္း ကိုယ္နဲ႕မေနခ်င္၊ ကိုယ္ကလည္း သူတို႕နဲ႕ မေနခ်င္ ဆိုေတာ့ အတူမေနေရးစီမံကိန္းၾကီးက ကန္႕ကြက္မဲ့လူမရွိ အဆင္ကိုေျပလို႕။ ကိုယ္ဟာကိုေန၊ သူဟာသူေနတဲ့ၾကားက ဘာလို႕သူတို႕က က်မကို အျမင္ကပ္ၾကတယ္လို႕ ထင္ပါသလဲ။

ဟိ ဟိ၊ အဲဒါ က်မရဲ့ အူေၾကာင္ေၾကာင္ႏိုင္တဲ့မွတ္ဉာဏ္ေၾကာင့္ရွင့္။ က်မက စာကို သူတို႕လို ေန႕စဥ္ရက္ဆက္မက်က္ေပမယ့္ စာေမးပြဲျပီးလို႕ အမွတ္စာရင္းထြက္လာရင္ သူတို႕ထက္မသာရင္ေတာင္ သူ တို႕ေအာက္မက်ဘူးေလ။ ဒီေတာ့ ၊ အျမင္ကပ္ျပီေပါ့။ သူတို႕လို ေန႕တိုင္း စာလည္းမၾကည့္၊ မက်က္ပဲနဲ႕ သူတို႕ေလာက္နီးပါး အမွတ္ရတယ္ဆိုေတာ့ ဘယ္သူမဆို မနာလိုျဖစ္ၾကမွာပဲေလ။ သူတို႕ခံစားခ်က္ကို နားေတာ့လည္ပါတယ္ ။ ဒါေပမယ့္၊ က်မမွာလည္း က်မအေၾကာင္းနဲ႕ က်မပဲေလ။ ႀကိဳက်က္လည္း ျပန္ျပန္ေမ့သြားတဲ့ မွတ္ဉာဏ္ေၾကာင့္ သူတို႕လို ေန႕တိုင္းက်က္လို႕လည္း က်မအတြက္က မထူးဘူးေလ။ ႀကိဳက်က္က်က္၊ မက်က္က်က္ ျပန္ေမ့မယ့္ အတူတူ၊ ႀကိဳမက်က္တာ က်မအျပစ္လားေနာ္။ ခဏေလးနဲ႕ စာရတာကေတာ့ ေမေမေမြးကတည္းက ပါလာတဲ့ ဘုရားကေပးတဲ့ လက္ေဆာင္ဆိုေတာ့ က်မလည္း မတတ္ႏိုင္ဘူး။ သူတို႕က ရယ္လည္းရယ္ရတယ္ သိလား။ က်မက စာကို ခိုးက်က္ျပီးေတာ့ လူအထင္ၾကီးေအာင္ လုပ္တာဆိုျပီး အတင္းတုတ္ေသးတယ္သိလား။ က်မကေတာ့ ရယ္ပဲ ရယ္ေနလိုက္တယ္။ က်မအေၾကာင္းကို အတူေန ေမဂ်ာမတူတဲ့က်မ သူငယ္ခ်င္းေတြ အသိဆုံးေလ။ ေျပာခ်င္တာေျပာပါေစ ဆိုျပီး လြတ္ထားလိုက္တယ္။

က်မကလည္း " ငါ့က ဒီလိုဉာဏ္ေကာင္းတာ၊နင္တို႕ သိလား" ဆိုျပီး တစ္ခါမွလည္း မႂကြားဘူးပါပဲနဲ႕ သူတို႕ဟာ သူတို႕စုံစမ္း ၊သူတို႕ဟာ သူတို႕မနာလို၊ သူတို႕ဟာ သူတို႕အတင္းတုပ္နဲ႕ ေတာ္ေတာ္လည္း စိတ္ပ်က္ဖို႕ေကာင္းခဲ့တယ္သိလား။ သူတို႕က က်မ အဲဒီလို ခဏေလးက်က္ေပမယ့္ စာရတာကို သိေပမယ့္ လက္မခံႏိုင္ဘူးေလ။ က်မမွာျဖင့္ စာေမးပြဲ ေျဖခါနီးဆို ပ်ာယာကိုခပ္ေနတာပဲ။ :c သူတို႕က ႀကိဳက်က္ထားေတာ့ စာေမးပြဲေျဖမယ့္ေန႕ဆို အေစာၾကီးထဲက ေရမိုးခ်ိဳး၊ ျဖီးလိမ္းျပင္ဆင္ျပီး စာေတြက အျပန္အလွန္ ေႏႊးေန၊ဆိုေနၾကျပီ။ က်မမွာေတာ့ စာေမးပြဲေျဖခါနီး တစ္နာရီအလိုေလာက္ထိ အသည္းအသန္ စာက်က္ေနရတုန္း။ ကိုယ့္ရဲ့အူေၾကာင္ေၾကာင္ႏိုင္တဲ့မွတ္ဉာဏ္ကိုလည္း စိတ္တိုရင္းနဲ႕ေပါ့။ ငါသာ သူတို႕လိုႀကိဳဳက်က္ထားရင္ အခုလိုအခ်ိန္ဆို ေအးေအးေဆးေဆးေနႏိုင္ရက္သားနဲ႕လို႕ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ အျပစ္တင္ရင္း ၊စာက်က္ရင္းနဲ႕ပဲ စာေမးပြဲေတြကို ျဖတ္သန္းခဲ့ရတယ္ရွင့္။

အဲ၊ေနာက္တစ္ခု သူတို႕အျမင္ကပ္တဲ့အခ်က္ရွိေသးတယ္ရွင့္။ က်မ ေမေမကေတာ့ " လူေတြမသိေစနဲ႕တဲ့၊ နင့္ကို သူမ်ားအျမင္ကပ္လိမ့္မယ္" လို႕ ေျပာပါတယ္။ တကယ္လည္း ၊ ေမေမေျပာတဲ့ အတိုင္းပဲ၊ အဲဒီအခ်က္ေၾကာင့္ က်မကို လူေတာ္ေတာ္မုန္းျခင္းခံရပါတယ္။ အဲဒီအခ်က္ကို က်မနဲ႕ေမဂ်ာမတူတဲ့ တေဆာင္တည္းေန ေကာင္မေလး(1)ေယာက္ေၾကာင့္ တေဆာင္လုံး သိသြားျပီး မနာလိုသူေတြရဲ့ စကားနာထိုးတာ ခံရပါတယ္။ က်မရဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြက က်မကို နားလည္ေပးလို႕ ေတာ္ပါေသးရဲ့ရွင္။ အဲဒီအခ်က္က ဘာလည္းဆိုေတာ့ က်မအနားမွာ တေယာက္ေယာက္က စာလာေအာ္က်က္ရင္ ၊ေအာ္က်က္တဲ့အေရအတြက္ (5)ေခါက္ေလာက္ရွိခဲ့ရင္ အဲဒီလူ ေအာ္က်က္တဲ့စာကို က်မရသြားျခင္းပါပဲရွင္။(ျမန္မာလို ေအာ္က်က္တဲ့စာကို ဆိုလိုပါသည္။) ေတာ္ေတာ္ကို အူေၾကာင္ေၾကာင္ႏိုင္တဲ့မွတ္ဉာဏ္ေၾကာင့္ေပါ့ရွင့္။ က်မနဲ႕လည္း မဆိုင္တဲ့စာေတြကို က်မက ရေနေတာ့ေကာ က်မအတြက္က မလိုအပ္ဘူးေလ။ ေတာ္ေတာ္ကို ဒုကၡေရာက္တယ္ရွင့္။

အဲဒီေကာင္မေလး က စာဆို အျမဲေအာ္က်က္တယ္။ အက်ယ္ၾကီးပဲ သူစာက်က္ရင္။ သူက သူ႕အခန္းရွိရဲ့သားနဲ႕ သူ႕အခန္းမွာ ဘယ္ေတာ့မွ စာမက်က္ဘူး။ က်မ အခန္းေရွ႕မွာပဲ စာလာက်က္ေလ့ရွိတယ္သိလား။ ဘာလို႕လည္းဆိုေတာ့ က်မအခန္းေရွ႕က ဝရန္တာမလို႕ပါ။ သူက ဝရန္တာမွာ စာလာက်က္တာေလ။ စာက်က္တာကနည္းနည္း ၊သူ႕သူငယ္ခ်င္းနဲ႕ စကားေျပာလိုက္၊ စာကို အာျပဲၾကီးနဲ႕ ခဏေအာ္လိုက္၊ အျပင္သြားလိုက္၊ ျပန္ဝင္လာလိုက္နဲ႕ မွန္ထဲကေန ျမင္ေနရတဲ့ က်မနဲ႕ က်မ အခန္းေဖာ္သူငယ္ခ်င္းကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ကို ၾကည့္လို႕မရ ျဖစ္လာေရာ။ သူကမနက္ငါးနာရီ အေဆာင္တံခါးပြင့္တာနဲ႕ ဝရန္တာလာျပီး စာလာေအာ္ျပီေလ။ က်မတို႕မွာ အိပ္ေကာင္းျခင္းလည္း မအိပ္ရ။ တကယ္ စာက်က္တာဆိုရင္ေတာ့ အျပစ္မေျပာပါဘူးရွင္။ သူက လူျမင္ေကာင္းေအာင္ ဟန္ျပစာက်က္ေနတာရွင္။ဒီစာ(1)ပုဒ္ထဲကိုပဲ သူက်က္ေနတာ တေနကုန္ရွိျပီ။ဘယ္ေလာက္ပဲ ဉာဏ္မေကာင္းဘူးပဲဆိုဆို တေနကုန္ ဒီတပုဒ္ထဲကို စိတ္ပါလက္ပါနဲ႕ က်က္ရင္ေတာ့ ရသင့္ျပီလို႕ ထင္တာပဲ။ မပုႂကြယ္နဲ႕ ခ႐ုငယ္လိုမ်ိဳးေပါ့ေနာ္။ သူကေတာ့ မဟုတ္ေပါင္။ လူၾကားေကာင္းေအာင္သာ ေအာ္တာ။တကယ္က်က္ေနတာမဟုတ္မွန္း တေဆာင္လုံးအသိ။ အစကေတာ့ သည္းညည္းခံလိုက္ပါေသးတယ္။ ငါးရက္ေလာက္ အဲဒီလိုပဲ လုပ္လာေတာ့ သည္းခံႏိုင္တဲ့ အတိုင္းအတာက ကုန္သြားျပီ။ အဲဒါနဲ႕၊ သူစာက်က္ေနတုန္း သူဆီသြားျပီး က်မအခန္းေရွ႕မွာ သူ က်က္ခဲ့သမွ် စာေတြအကုန္လုံးကို စိတ္တိုတိုနဲ႕ ဆိုျပျဖစ္လိုက္တယ္။ သူဆို အံ့ဩလြန္းလို႕ ပါးစပ္အေဟာင္းသားနဲ႕။ နည္းနည္းၾကာမွ က်မကို ေမးတယ္။ { "နင္၊ဘာလို႕ ဒီစာေတြကို ရေနတာလဲတဲ့။ "}{ "နင့္တို႕ေမဂ်ာမွာ ဒီစာေတြပါလို႕လားတဲ့။" } က်မလည္း စိတ္ေပါက္ေပါက္နဲ႕ {"နင့္ေက်းဇူးေၾကာင့္လို႕ "။ }{" နင္၊ ေန႕တိုင္းငါ့အခန္းေရွ႕မွာ စာလာေအာ္က်က္ေတာ့ ငါမွာ နားမေထာင္ခ်င္ပါပဲနဲ႕၊နားေထာင္ေနရတာနဲ႕ ရသြားတာလို႕။ " }လို႕ ေျပာလိုက္ပါတယ္။ သူလည္း ေဆြ႕ေဆြ႕ခုန္သြားမယ္ ထင္တယ္။ :@

ေနာက္ေန႕ကစျပီး သူ႕အခန္းထဲမွာပဲ စာက်က္ေတာ့တယ္သိလား။ က်မလည္း စိတ္တိုလြန္းလို႕သာ အဲဒီလို လုပ္လိုက္တာ။ လုပ္ျပီးမွ မွားမွန္းသိတယ္။ ေသျပီ ဆရာေပါ့။ မဆင္မျခင္လုပ္လိုက္တဲ့ ကိစၥေၾကာင့္ သူမ်ားစာလာေအာ္က်က္တာကို နားေထာင္႐ုံနဲ႕ က်မ စာရမွန္း တေဆာင္လုံး သိသြားတယ္။ ေတာ္ေတာ္လည္း အျမင္ကပ္သြားၾကတယ္။ က်မကို ပညာလာစမ္းၾကတယ္။ တမင္ စာလာေအာ္က်က္ျပျပီး အဲဒီစာကို က်မ ရမရ ေမးျမန္းၾကတယ္။ စာေမးပြဲနီးလို႕ က်မစာက်က္ေနရင္ { "မက်က္နဲ႕ေလ၊" }{ "နင္က ဉာဏ္ေကာင္းျပီးသားပဲ " " က်က္မေနပါနဲ႕ " }ဆိုျပီး ရြဲ႕ၾကေတာ့တယ္သိလား။ ဘယ္ေလာက္ ဉာဏ္ေကာင္းတယ္ပဲဆိုဆို ၊စာမက်က္လို႕ ကေတာ့ စာေမးပြဲမေအာင္ႏိုင္ပါဘူးရွင္။

တကယ္ဆို၊ စိတ္တိုတိုနဲ႕သာ သူေရွ႕မွာ စာသြားဆိုျပခဲ့တာပါ။ သူ႕ကို အရွက္ကြဲေစခ်င္တဲ့ ဆႏၵလည္း က်မမွာ မရွိခဲ့ပါဘူး။ သူ႕သူငယ္ခ်င္းေတြ မရွိတဲ့ အခ်ိန္၊ သူတေယာက္တည္းရွိတဲ့ အခ်ိန္ကိုေရြးျပီး စာသြားဆိုျပခဲ့တာပါ။ က်မျဖစ္ေစခ်င္တာက စာကို အမွန္တကယ္ က်က္ဖို႕၊ ဟန္ျပ က်က္တာဟာ ကိုယ္လည္း စာမရသလို ၊ သူမ်ားကိုလည္း ဒုကၡေပးရာ ေရာက္တယ္ဆိုတာကို သူသိေစခ်င္ခဲ့တာပါ။ ဒါေပမယ့္၊ က်မျပန္ရလိုက္တာကေတာ့ က်မ စာက်က္ျပီဆိုတာနဲ႕ သူ႕သူငယ္ခ်င္း တေယာက္ေယာက္က ေရာက္လာျပီး စာမက်က္ဖို႕၊ မက်က္လည္း ရေနလို႕ က်က္စရာ မလိုေၾကာင္း လာေျပာတာကို ခံရတာပါပဲ။ က်မေမေမဆို ဆူလိုက္တာ အရမ္းပဲ။ မသိေအာင္ေနပါလို႕ ေျပာထားရဲ့သားနဲ႕ မဆင္မျခင္ ေလွ်ာက္လုပ္လို႕ေလ။ က်မလည္း ေတာ္ေတာ္ ေနာင္တရပါတယ္။ :c ဒါေပမယ့္၊ မတတ္ႏိုင္ေတာ့ဘူးေလ။ ကိုယ့္မွတ္ဉာဏ္က အဲဒီလိုဆိုေတာ့လည္း အေျပာခံ႐ုံ၊ အရြဲ႕ခံ႐ုံပဲ ရွိေတာ့တာေပါ့။

က်မရဲ့ အူေၾကာင္ေၾကာင္ႏိုင္တဲ့မွတ္ဉာဏ္က ဂ်ပန္မွာေတာ့ ေတာ္ေတာ္အသုံးဝင္တယ္ရွင့္။ က်မလို ၾကိဳက်က္လည္း စာမရတဲ့ သူအတြက္ ဂ်ပန္ပညာေရးက အံဝင္ခြင္ၾကျဖစ္လို႕။ :p က်မ တက္တဲ့ ေက်ာင္းမွာက စာဆို အကုန္က်က္စရာမလိုဘူးရွင့္။ ၾကည့္႐ုံပဲ။ ၾကည့္ျပီးေတာ့ စာေမးပြဲနားနီးမွ(အမ်ားအားျဖင့္ တပတ္အလိုေလာက္မွ) ဆရာ၊ဆရာမက Reportတင္ရမယ့္ ေခါင္းစဥ္ေပးတယ္။ ေခါင္းစဥ္က သင္ထားတဲ့ စာထဲမွာ မပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ သူတို႕ သင္တဲ့ ေမဂ်ာနဲ႕ေတာ့ သက္ဆိုင္တဲ့ ေခါင္းစဥ္ေပါ့။ သင္ထားသမွ် စာေတြ အကုန္ေလ့လာ၊ Internetထဲမွာ ရွာ၊ ကိုယ္ထင္တာကိုယ္ေရး၊ မွန္လား၊ မွားလားလည္း မသိ၊ သူငယ္ခ်င္းနဲ႕လည္း တူတူက်က္စရာမလို (တူလို႕ မရဘူးေလ။ကိုယ့္Ideaနဲ႕ ကိုယ္ေရးရတာဆိုေတာ့)
တခ်ိဳ႕ ဆရာ၊ ဆရာမဆိုရင္ စာေမးပြဲလည္းစစ္ေသး၊ ေခါင္းစဥ္ေလးေတာင္ မေျပာျပဘူး။ အကုန္ၾကည့္တဲ့။ သင္ထားသမွ် စာရြက္စာတမ္းေတြ ယူခြင့္ေပးလို႕ ေတာ္ပါေသးရဲ့။ :y

ဘာပဲေျပာေျပာ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းလဲ။ က်မလို စာႀကိဳမက်က္ခ်င္တဲ့လူ ၊ ႀကိဳက်က္လည္း ျပန္ေမ့တတ္တဲ့လူအတြက္ေတာ့ ဂ်ပန္ပညာေရးက ေတာ္ေတာ္ကို အဆင္ေျပပါေတာ့တယ္ရွင္။
;)

9 ဦး မွတ္တမ္းမွတ္ရာ ေရးေပးခဲ့ပါသည္။:

ေဝေလး said...

မမ ဥာဏ္ေကာင္းခ်က္.. ေဝေလးလဲစာၾကိဳက်က္ဘူး.. မမလုိေတာ့ဥာဏ္မေကာင္းပါဘူး။။ ဟီးး ပ်င္းတာ.. အနားမွာလာေအာ္ေနလည္းမရပါဘူး.. ကုိယ့္ဘာသာေအးေအးေဆးေးဆက်က္မွရတာ... ဒါေတာင္တစ္ခါတစ္ေလကိုယ့္ကုိကိုယ္စိတ္ညစ္ ဒီေလာက္ေတာင္ညံ႕ရလား ဆုိျပီးေတာ့.. ေတာ္လုိက္တဲ့မမ.. :D

မိုးေျပး said...

ဥာဏ္ေကာင္းခ်က္ကေတာ့ ကြၽန္ေတာ္နဲ ့ လံုး၀ကိုမတူပါဘူး ခင္ဗ်ာ။ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ အလက္ကြၽတ္ အလြတ္က်က္ ရတာကိုေတာ့
ပိုျပီးႏွစ္သက္ပါတယ္...ဟီး စတာေနာ္။အူေၾကာင္ေၾကာင္ႏိုင္တဲ့မွတ္ဉာဏ္လို ့ေတာ့
ကြၽန္ေတာ္က မသတ္မွတ္ပါဘူး bright ျဖစ္တယ္လို ့ထင္ပါတယ္။အဲ့ဒီဥာဏ္ေလးကို စာေမးပြဲေျဖခါနီးေရာက္ရင္ ခဏငွားပါဦး ခင္ဗ်ာ။

Unknown said...

ဉာဏ္ေကာင္းတဲ့ ညီမေလး က်န္းမာခ်မ္းသာပါေစ။ ေကာင္းက်ိဳးလိုရာဆႏၵျပည့္၀ပါေစ။

megumi said...

အကိုၾကီး ကိုေအာင္ဦး ေပးတဲ့ဆုနဲ႕ ျပည့္ရပါလို၏။ :y
ကိုမိုးေျပးေရ ငွားလို႕ရရင္ေတာ့ ငွားခ်င္ပါတယ္၊ က်မရဲ့ အူေၾကာင္ေၾကာင္ႏိုင္တဲ့မွတ္ဉာဏ္ကိုေလ။ ;)
ေဝေလးက မမကို ခ်ီးက်ဴးေတာ့ ေပ်ာ္တာေပါ့ကြယ္။ :p

စူး said...

ဟားဟား..တူတူပဲ ညီမေရ..
အမလဲ စာမက်က္ဘူး..
အပ်င္းတစ္တဲ့သူေလ... ဘဝမွာစာက်က္တာဆိုလို႔ ၁၀တန္းတုန္းကပဲရိွတယ္..
ဟုတ္ပ ဂ်ပန္ပညာေရးကေတာ့ ..အစကေတာ့ အထင္ၾကီးသား...အခုေတာ့ ... အင္း..ေနာက္မွ ပဲ တုတ္ေတာ့မယ္..
စဆိုတာ က်က္ရင္ ခနပဲ ရေပမဲ့ ေနာက္က်ေတာ့ ေမ့ေရာ..ဖတ္မ်ားထားလို႔ကေတာ့ တသက္မေမ့...။ဒါနဲ့ စာေမးပြဲ မနက္ဖန္ေျဖမွ ဒီေန့ထလုပ္။ presentation ေတာင္ ညမွ အသည္းအသန္လုပ္ပီး မနက္ေစာေစာထပီး ျပန္က်င့္.. ဟုတ္ေနတာပဲ..ဟီးဟီးးး...မသိတဲ့လူဆို စာက်က္ေနတာ...နဲ့တကယ္ေတာ့ သြားလိုက္တဲ့ခရီး ဖတ္လိုက္တဲ့ ဘေလာ့ေပါ့...။
ဒါေပမဲ့ခုေတာ့.. program က နဲနဲရွုပ္ေနေတာ့.....ညစ္ေနတယ္

WWKM said...

ညီမေလးက bright ျဖစ္တာေပါ႕.. ii na..
မမ ကေတာ႔ ဥာဏ္မေကာင္းဘူး ညီမေလးရဲ႕..
စာက်က္ရမွာပ်င္းေနျပီ.. ဂ်ပန္စာဆိုပိုဆိုးေလ..ဟီးဟီး
ေရာက္စက ေက်ာင္းတက္ဖို႔ ၾကိဳးစားခဲ႔ေသးတယ္.အမ်ဳိးသား
က ေက်ာင္းတက္ေစခ်င္လို႔ေလ..မမ ကပ်င္းတယ္.အဟီး
အခုေတာင္ အလုပ္ထဲမွာ သူတို႕က မမကို Study နဲနဲလုပ္ျပီး
စာေမးပြဲေျဖခိုင္းတယ္.. မမ ကို မန္ေနဂ်ာရာထူးခန္႔ခ်င္လို႔တဲ႔..
စာရြက္စာတန္းေတြ ေလ႔လာဖို႔ ေပးလာေပမယ္႔ မမက တစ္ရြက္
ေတာင္လွန္မၾကည႔္ျဖစ္ဖူးေလ.. ခန္းဂ်ီး ေလ႔လာရမွာ ပ်င္းလို႔ေလ.. :P

megumi said...

မျမတ္ႏိုးက က်မထက္ေတာ္တယ္သိလား။ က်မက ၊ (၁၀)တန္းတုန္းက စာမက်က္ဆုံးပဲ။ ေမေမက ဆရာဝန္ျဖစ္ေစခ်င္တယ္ရွင့္။ က်မက မ်က္လုံးထဲမွာ ရွိတဲ့ အေၾကာေလးေတာင္ စူးစိုက္မၾကည့္ရဲဘူး၊ ေဆးထိုးအပ္ျမင္တာနဲ႕ လူကတုန္ေနျပီ။ အဲလိုလူကို ေမေမက ဆရာဝန္ျဖစ္ေစခ်င္တယ္တဲ့ေလ။ :c က်မလည္း ဆရာဝန္ လုပ္ရမွာစိုးလို႕ စာကို မက်က္ဘူးသိလား။ ကံေကာင္းျပီး အမွတ္ေကာင္းခဲ့ရင္ အဲဒီ ေဆးတကၠသိုလ္ဆိုတာၾကီးကို သြားရေတာ့မယ္ေလ ။ မသြားခ်င္လြန္းလို႕ စာကိုမက်က္တာ ၊ စာေမးပြဲ လိုခါနီး အေဒၚက စာမက်က္ေနမွန္း ရိပ္မိသြားမွပဲ အတင္း စာက်က္ခိုင္းေတာ့တယ္။ က်မလည္း စာေမးပြဲနီးလာျပီဆိုေတာ့ စာေမးပြဲက်မွာေတာ့ ေၾကာက္တယ္ေလ။ အဲဒီေတာ့မွ အသည္းအသန္ စာက်က္ေတာ့တယ္။ ေျပာရင္ ယုံမလားေတာ့ မသိဘူး။ ဆယ္တန္းတုန္းက က်မ ေသေသခ်ာခ်ာ က်ဳရွင္ယူ၊ စာလုပ္တာဆိုလို႕ Bio နဲ႕ Mathsနဲ႕ ဘဲ ရွိတယ္သိလား။အဲဒီ ဆရာေတြ က ဦးေလးသူငယ္ခ်င္းေတြဆိုေတာ့ မတတ္ မျဖစ္မလို႕ေလ။ က်မ က အင္ဂ်င္နီယာ အရမ္းျဖစ္ခ်င္တာရွင့္။ က်မတို႕ ႏွစ္မွာ အင္ဂ်င္နီယာတကၠသိုလ္က မရွိေတာ့ဘူးေလ။ ဒါနဲ႕ပဲ ျဖစ္ခ်င္တာ မျဖစ္၊ မျဖစ္ခ်င္တာေတြ ျဖစ္ျပီး အူေၾကာင္ေၾကာင္နဲ႕ ဂ်ပန္ ေရာက္လာခဲ့တယ္သိလား။ ;)

မမဝါ က ဥာဏ္ေကာင္းရဲ့သားနဲ႕ ပ်င္းေနတာမလား။ ဟုတ္တယ္ဟုတ္။ ;)

Anonymous said...

အမေရ
စာမက်က္ပဲနဲ႔ အဆင့္ေကာင္းတယ္ဆိုၿပီး
လာဒ္ေပးလဒ္ယူလို႔ အေျပာခံရဖူးတယ္
..
သူတို႔က စာက်က္မွ ရတယ္ထင္တယ္

ျမရြက္ေဝ said...

အမကေတာ့ ညီမလို ဉာဏ္မေကာင္းဘူး။ ၾကိဳက်က္ရတယ္။ အဲ ၾကိဳက်က္တာကလဲ သူမ်ားေတြလိုမဟုတ္ျပန္ဘူး။ သူမ်ာေတြက သင္လိုက္တဲ့ေန႕ကတည္းက က်က္ေနၾကတာ။ အမက စာေမးပြဲေျဖရမယ့္ေန႕ကို စဥ္းစားျပီးမွ စိတ္ပါတဲ့အခ်ိန္ အၾကမ္းေလာက္ ၾကိဳက်က္ထားလိုက္တယ္။ ျပီးရင္ လပ္ယားလပ္ယားေပါ့။ မေျဖခင္ တရက္ ႏွစ္ရက္ေလာက္မွ ေသခ်ာျပန္က်က္တာ။ အဲဒီအခါက် ခဏနဲ႕ ရတယ္။ ျပီးေတာ့ စာေမးပြဲမေျဖခင္ညဆို ၁၀နာရီဆို အိပ္ျပီ။ မနက္လည္း ၆နာရီေက်ာ္မွ ထတယ္။ သူ႕မ်ားေတြက မိုးခ်ဳပ္ညဥ့္နက္အထိက်က္ၾက၊ မနက္ ၄နာရီကတည္းက ထၾကနဲ႕။ ည ၁၂နာရီေက်ာ္ရင္ ေတာ္႐ုံနဲ႕ အိပ္မေပ်ာ္တတ္တဲ့ အက်င့္(ေရာဂါလို႕ေျပာရမယ္) ရွိေတာ့ ေစာေစာအိပ္ရတယ္ေလ။ ဒါမွ မနက္ေခါင္းၾကည္ၾကည္နဲ႕ ရႊီး အဲ ေျဖလို႕ရမွာ။ ညီမလိုဘဲ အမလဲ အျမင္ကပ္ခံရတယ္။ စာေမးပြဲကပ္တဲ့အထိ ဂ်စ္ဂ်စ္နဲ႕ လည္လည္ထြက္ေနလိုက္၊ ညက်ေစာေစာအိပ္လိုက္နဲ႕ စာေမးပြဲအမွတ္ထြက္လာရင္ မ်ားလို႕ေလ။ ဪ လူေတြႏွယ္ ဒြတ္ခလို႕၊ ရည္းစားရွိတာနဲ႕ စာေမးပြဲက်ရေတာ့မွာက်ေနတာဘဲ။ ကိုယ့္ဘာသာ ရည္းစားထားတာက တစ္ပိုင္း၊ စာလုပ္တာက တပိုင္းဘဲဟာကို။ အဟဲ လည္သာလည္တာ ေက်ာင္းစာအုပ္တအုပ္က အိပ္ထဲပါေနၾကေလ။ ဖတ္တာ မဖတ္တာ တပိုင္းပါ၊ စာအုပ္ပါေနမွ ေနသာထိုင္သာရွိတာေလ။:D

 

Design By:
SkinCorner