Sunday, September 28, 2008

"က်မ" ႏွင့္ "ကြၽန္မ"

"ေရးေတာ့ အမွန္၊ ဖတ္ေတာ့ အသံ"
ျမန္မာစာသင္တုန္းက ျမန္မာစာဆရာ၊ ဆရာမေတြက သတ္ပုံမမွားေအာင္ အျမဲ သတိေပးေျပာၾကားဖူးခဲ့တဲ့ စကားပုံေလးပါ။ စာေရးရင္ တစ္မ်ိဳးေရးျပီး၊ စာဖတ္တဲ့အခါ တစ္မ်ိဳးဖတ္တဲ့ ျမန္မာစကားလုံးေတြ ေရတြက္လို႕ မကုန္ေအာင္ရွိပါတယ္။ အခု ၊က်မ စကားလုံး ႏွစ္လုံးေၾကာင့္ စိတ္ညစ္ေနတယ္ရွင့္။ :d ဘယ္လို ေရးရင္ အေကာင္းဆုံးျဖစ္မလဲ အၾကံေပးၾကပါအုန္းေနာ္။

ဒီစကားလုံးေပါ့ရွင္။

"က်မ" ႏွင့္ "ကြၽန္မ"

"က်မ"လို႕ က်မက သုံးေလ့ရွိပါတယ္။ "ကြၽန္မ"လို႕ ေရးေပမယ့္ အသံထြက္ရင္ "က်မ"လို႕ အသံထြက္တယ္မဟုတ္လားရွင္။
စာစီစာကုံးေရးရင္၊
ေက်ာင္းသင္ခန္းစာမွာ အသုံးျပဳရင္၊
ေလွ်ာက္လႊာတင္ရင္၊
(ဆိုလိုခ်င္တာကေတာ့ ႐ုံးသုံး ၊ေက်ာင္းသုံး အေနနဲ႕ ဆိုရင္) "ကြၽန္မ"လို႕ ေရးၾကတာကို ေတြ႕ဖူးပါတယ္။

ဒါေပမယ့္၊ တစ္ေယာက္ကို ဆက္သြယ္တဲ့ အေနနဲ႕ စာေရးရင္၊ စကားေျပာအေနနဲ႕ ေရးၾကတာမ်ားပါတယ္။ Blog လည္း ဒီအတိုင္းပဲ။ က်မေရးတဲ့ စာ(Post)ေလးေတြဟာ အမ်ားအားျဖင့္ စကားေျပာသလိုမ်ိဳးေလး၊ စာဖတ္သူေတြကို ေျပာျပသလိုမ်ိဳးေလး ေရးတာမ်ားပါတယ္။ ဒီေတာ့၊ က်မစာေရးရင္ သုံးတဲ့ စကားလုံး အသုံးအႏႈန္းေတြဟာ စကားေျပာဟန္ဆန္ပါတယ္။ စာသံေပသံ မေပါက္ပါဘူး။ ဗဟုသုတ မွ်ေဝစရာ က႑ မွလြဲ၍ က်န္တဲ့က႑ ဆိုရင္ စကားေျပာဟန္နဲ႕ ေရးေလ့ေရးထရွိပါတယ္။ {ဂ်ပန္ Blogger ေတြလည္း က်မလိုပဲ။ Blog မွာဆို စာသံေပသံမပါပဲနဲ႕ စကားေျပာဟန္နဲ႕ပဲ ေရးေလ့ရွိတာေတြ႕ရပါတယ္။} "က်မ" ဆိုတဲ့ စကားလုံး အသုံးအႏႈန္းကလည္း စကားေျပာဟန္ေလး ျဖစ္ေအာင္ တမင္တကာ သုံးစြဲခဲ့တာပါ။ ;)

တျခား Blogေတြ သြားေလ့လာၾကည့္မိေတာ့ တခ်ိဳ႕ကလည္း "က်မ"၊ တခ်ိဳ႕က "ကြၽန္မ"တဲ့ရွင္။"ကြၽန္မ"လို႕ ေရးထားတဲ့ Bloggerေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား က စာေရးဆရာဆန္ဆန္၊ ဝတၴဳဆန္ဆန္ ေရးထားၾကျပီး "က်မ"လို႕ ေရးၾကတဲ့ Bloggerေတြၾကေတာ့ ေန႕စဥ္မွတ္တမ္းဆန္ဆန္၊ ေရးထားၾကတာ ေတြ႕ရပါတယ္။ က်မ အထင္ကေတာ့ စကားေျပာအေနနဲ႕ ေရးတဲ့အခါမွာ "က်မ"လို႕ အသုံးျပဳလည္း ရမယ္လို႕ ထင္ပါတယ္။ စာဖတ္သူေတြေကာ ဘယ္လို ထင္ပါသလဲရွင္။ :d

Cbox မွာလာေအာ္သြားတဲ့ ကိုအျပင္ကလူက ဒီလို ေျပာတယ္ရွင့္။
28 Sep 08, 09:42
အျပင္ကလူ: အမွန္တကယ္ အမွန္ က်မ
28 Sep 08, 09:43
အျပင္ကလူ: ကြ်န္ျဖစ္တဲ့ ေခတ္တုန္းက သုံးခဲ့လုိ႕ ကြ်န္မ ျဖစ္ေနတာ
28 Sep 08, 09:43
အျပင္ကလူ: တကယ္ စာေပ အမွန္က `က်မ´က အမွန္ `ကြ်န္မ`က ကြ်န္ျဖစ္တဲ့လူတန္းစားအတြက္ သုံးတာ နားလည္လား
28 Sep 08, 09:44
အျပင္ကလူ: စာမတတတ္ ေပမတတ္ လူေတြ ဘေလာ့ေလာက ထဲ ၀င္လာေတာ့ `ကြ်န္မ´ေတြ အသုံးမ်ားတာေပါ့ကြ
28 Sep 08, 09:45
အျပင္ကလူ: တကယ္အစစ္အမွန္ က `က်မ´ပါ
28 Sep 08, 09:45
အျပင္ကလူ: ဆရာၾကီး ေၾကးမုံးဦးေသာင္းေရးတဲ့ ျမန္မာစာ အသုံးအႏွဳန္းကုိ ေလ့လာပါ
28 Sep 08, 09:46
အျပင္ကလူ: က်ေနာ္ က အမွန္ပါ
28 Sep 08, 09:46
အျပင္ကလူ: ကြ်န္ျဖစ္တဲ့ ကိုလုိနီေခတ္က သုံးခဲ့လုိ႕
28 Sep 08, 09:46
အျပင္ကလူ: ကြ်န္ေတာ္ ျဖစ္ခဲ့တာ
28 Sep 08, 09:47
အျပင္ကလူ: က်ေနာ္ က်မ က အမွန္ပါ
28 Sep 08, 09:47
အျပင္ကလူ: ကြ်န္မ ကြ်န္ေတာ္ က အမွား
28 Sep 08, 09:47
အျပင္ကလူ: ဘေလာ့ မေရးခင္ ဆရာေဒၚေမျငိမ္းတုိ႕ ဆရာၾကီး ေၾကးမုံးဦးေသာင္း ရယ့္ ျမန္မာစာေပ သတ္ပုံက်မ္းကုိ အရင္
28 Sep 08, 09:47
အျပင္ကလူ: ေလ့လာပါ
28 Sep 08, 09:49
အျပင္ကလူ: စကားရုိင္းသြားရင္ ေဆာ္ရီး
28 Sep 08, 09:51
အျပင္ကလူ: ျမန္မာစာ အရမ္းခက္တယ္ စာသေဘာကုိ တတ္ဖုိ႕ မလြယ္လုိ႕
28 Sep 08, 09:51
အျပင္ကလူ: စာမတတ္ ေပမတတ္ လုိ႕ သုံးမိတာပါ
28 Sep 08, 09:51
အျပင္ကလူ: ေစာ္ကားတာ မဟုတ္ဘူး
28 Sep 08, 09:52
အျပင္ကလူ: ဂ်ာနယ္ေက်ာ္မမေလးနဲ႕ ႏုႏုရည္အင္း၀ တုိ႕က အာဏာရွင္ ဦးေန၀င္းေခတ္ အျငင္းအခုန္ေၾကာင့္
28 Sep 08, 09:52
အျပင္ကလူ: ကြ်န္မ ဆုိတဲ့ အမွား စာေပကုိ သုံးမိက်တာ
28 Sep 08, 09:53
အျပင္ကလူ: ျပည္ပေရာက္ ျမန္မာစာေပ အသုိင္းအ၀ုိင္းမွာ က်မ ကို ဘဲ ႏုိင္ငံတကာက လက္ခံထားတယ္
အျပာေရာင္ စာလုံးႏွင့္ စာမ်ားသည္ ကိုအျပင္ကလူ Cbox မွာ ေရးထားတာကို ေဖာ္ျပေပးျခင္းသာျဖစ္ပါသည္။
က်မႏွင့္ မည္သို႕မည္ပုံမွ် မသက္ဆိုင္ပါ။ :y
သူက Comment မေရးေပးသျဖင့္ Postမွာ တင္ျပေပးထားျခင္းသာ ျဖစ္ပါသည္။


က်မက တကယ္မသိလို႕ Post ေရးျပီး ေမးျခင္းျဖစ္ပါသည္။ :p
သိသေလာက္၊ တတ္သေလာက္ လာေရာက္ေဝဖန္ႏိုင္ပါတယ္ရွင္။ :)

ေဟာေတာ့၊ တျဖည္းျဖည္းနဲ႕ လမ္းေတြ လႊဲကုန္ျပီ။
က်မသိခ်င္တာက Blog မွာ "က်မ" လို႕ ေရးလို႕ ရ ၊ မရပါရွင့္။
အဲဒါေလးေတာ့ ေျဖေပးၾကပါအုန္းရွင္။ :y

17 ဦး မွတ္တမ္းမွတ္ရာ ေရးေပးခဲ့ပါသည္။:

khin oo may said...

Kom ကေတာ. က်ြန္မဘဲ သံုးရမယ္ လို. အဆိုၿပူပါတယ္။ စာလံုးေပါင္း သတ္ပံု က်မ္းနဲ႕ တိုက္ၿကည္႔ပါ. ဒါေပမဲ႕ ခ်ဴပ္ ခ်ယ္ မွဴ မထားပါ. ၿကိုက္ သလို သာ သံုးၿကပါ။ ေနာင္ လူ ေတြ အတြက္ ေတာ. အမွား မ်ား မၿဖစ္ ေစလို. ။

ဒီ ကြန္မက္ ကေကာ ေသခ်ာ စဥ္းစားၿပီးမွ ေပးရ မွာလားဟင္။ သိတ္ မခ်ဳပ္ ခ်ယ္ ပါနဲ႕ ခေလးရယ္။ ထြက္ေပါကိ လိုခ်င္လိဲု႕ဘေလာ႕ ေရးတာပါ။ အခ်ဴပ္ အခ်ယ္ ေလးနဲ႕ ေန ခ်င္ ရင္ အလုပ္ သြား လုပ္ မွာေပါ႕.. :D

မြန္ said...

မသိဘူးမမ
မြန္ကေတာ႔ ကၽြန္မလို႔ပဲ သံုးတယ္ထင္တာပဲ

ေတာင္ေပၚသား said...

အမေရ က်ေနာ္ထင္တာကေတာ့ ကြ်န္မ ၊ ကြ်န္ေတာ္ တုိ႕က အမွန္ထင္တာပဲ. ဒါေပမဲ့ က်ေနာ္တုိ႕ကေတာ့ က်ေနာ္၊ က်မ တုိ႕ သုံးေနၾကတာပဲ.. ဟဲ ဟဲ blogger ေတြမွာေတာ့ က်ေနာ္ ၊ က်မ အေတြ႕မ်ားသား.. စာလုံး ရုိက္ရသက္သာ တာေပါ့ ဟုတ္ဘူးလား

ရႊန္းမီ said...

ညီမကေတာ့ ကိုယ့္နာမည္.. ဒါမွမဟုတ္ ညီမ လို႔ပဲ သံုးတာမ်ားပါတယ္ အစ္မ မယ္ဂုမိ။
ဘယ္စာလံုးေပါင္းနဲ႔ သံုးသံုး ဘယ္လိုမွ မထင္ပါဘူး။
တစ္ဖက္လူ နားလည္ရင္ ျပီးတာပါပဲ..
အစကေတာ့ ဒီစကားလံုးေတြ ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳး ကၽြန္ေတာ္မ ဆိုတဲ့ ကုန္းေဘာင္ေခတ္ေလာက္က နန္းတြင္း အသံုးအတိုင္း ဆင္းသက္လာတာ လို႔ သိရပါတယ္။ က်န္တဲ့သူေတြက ညည္း၊ က်ဳပ္၊ နင္၊ ငါ၊ မင္း .. အဲလိုေတြပဲ သံုးခဲ့ၾကတာကိုး။

ကိုဥာဏ္(စက္မႈ) said...

တစ္ဘက္သား ( သို႔မဟုတ္ ) စာဖတ္သူ နားလည္ဖို႔သာ အဓိကက်သည္ဟု ထင္ပါ၏ မယ္ဂုမိ .. ပုဂံေခတ္မွာ ဘေလာ့ဆိုတာ ေပၚခဲ႔ရင္ အတို႔ကြၽန္တို႔ ၊ ငမယ္ဂုမိ ဆိုတာတို႔ပါ ပါလာနိုင္ေသးသည္ဟု ထင္မိပါ၏။ ကြၽန္ေတာ္ ဆိုသည္မွာ ကြၽန္ဟု ယူဆပါသည္ဆိုလွ်င္ “ ကြၽနု္ပ္ ” ဆိုေသာ အဓိပါယ္ကိုပါ ရွင္းျပခိုင္းလိုက္ရန္ ေတာင္းဆိုပါ၏ မယ္ဂုမိ .. က်မ ဟု သံုးႏႈန္းထားသည္ကို ဖတ္လိုက္ပါက စာမတတ္ေပမတတ္ တစ္ေယာက္ပင္ ျဖစ္ေစကာမူ အထီးကို မဆိုလိုေၾကာင္း သိသာပါ၏ မယ္ဂုမိ …

ေဝေလး said...

အင္း.. ဖတ္တဲ့လူနားလည္ဖုိ႕အဓိကလုိ႕ပဲထင္ပါတယ္ ဘယ္သူမွလည္း က်မ္းၾကီးတုိက္ျပီးစစ္ေနမွာမဟုတ္ပါ... အဓိကဆိုလုိရင္းကုိနားလည္ဖုိ႕သာအဓိကဟုထင္မိပါသည္။
အျပင္ကလူ ဟုဆုိသည္႕ သူ အားေျပာခ်င္သည္မွာ
ျမန္မာစာလံုးေပါင္းသတ္ပံုက်မ္းတြင္ ရွာၾကည္႕ပါက ကၽြန္မ ဟုသာ ေရးထားပါသည္ က်မ ဟုမေတြ႕မိပါ.
ကုိဥာဏ္(စက္မႈ) ေျပာထားသည္ကုိလည္း ေထာက္ခံပါသည္.. :P

စိုင္းစိုင္းလား႐ွဳိး said...

ဒီလိုဗ်.........
ျမန္မာစာ ျမန္မာစကားဟာ၊ ယဥ္ေက်းမွဳ႕(ကိုယ္ပိုင္)တစ္ခုအေနနဲ႔
ဆင္းသက္လာခဲ႔တာ ၾကာပါၿပီ၊ ကြ်န္ေတာ္ ကြ်န္မ ဆိုတာက၊
တစ္ဦးနဲ႔ တစ္ဦး ကြ်န္ရင္း သေဘာက္ကဲ႔တို႔၊ ေလးစားသမွဳ ျပဳေသာ
အားျဖင့္ ႏွိမ့္ခ်စြာ ေျပာဆိုဆက္ဆံ တတ္ၾကေသာ၊ အင္မတန္မွ
ခ်စ္စရာေကာင္းေသာ၊ ျမန္မာ့ ယဥ္ေက်းမွဳ႕ ဓေလ့ပင္ ျဖစ္ေလေတာ့သည္။

mgngal said...

က်ေနာ္ကေတာ့ က်ေနာ္လို ့ပဲေရးတယ္ ။ဘယ္လိုပဲေရးေရး စာေတြေရးဖို ့ပဲလို
ပါတယ္။ ေရးသူ ဖတ္သူ အဆင္ေျပဖို ့ပဲ ပိုလိုတယ္ထင္ပါတယ္ဗ်။ :)

Unknown said...

ကုိရွင္ရဲထြတ္ ေၿပာသလိုပါပဲဗ်ာ....ကၽြန္ ဆုိတဲ႔ စကားကုိ သုံးရမွာ ေၾကာက္ေနသူေတြ အတြက္ေတာ႔ အဂၤလိပ္လုိ I လုိ႔ပဲ သုံးေပ႔ါဗ်ာ..မဟုတ္ဘူးလား။မိမိကုိယ္ကုိ နွိမ္႔ခ်စြာ ေၿပာဆုိတတ္ၿခင္းသည္ ေကာင္းသည္႔ အရာေလးတစ္ခုလုိ႔ၿမင္ပါသည္..

Nu Thwe said...

ညီမေလးေရ
အမ နားလည္သမွ်ေတာ႔ “ကၽြန္ေတာ္၊ ကၽြန္မ” က အမွန္ပါ။ စာေရးရင္ ဘာပဲေရးေရး အဲသလို ေရးတာ ပိုေကာင္းတယ္လို႔ ခံယူပါတယ္။ စကားေျပာ အသံထြက္ရင္ေတာ႔ “က်ေနာ္၊ က်မ” ေပါ႔။ အမလည္း အစပိုင္းမွာ “က်မ” လို႔ ေရးခဲ႔တာပါပဲ။ ျပင္လိုက္ၿပီ။ ေရးမယ္႔ေရး ဘာသာစကားရဲ႕ ထံုးတမ္းစဥ္လာ စည္းမ်ဥ္းအတိုင္း ေရးေတာ႔ ေကာင္းတာေပါ႔။ တစ္ခုကေန ႏွစ္ခု၊ ေနာက္ အမ်ားႀကီး ကာလေရြ႕ေလွ်ာတိုင္း ေလွ်ာက္ေျပာင္းရင္ ၾကာေတာ႔ ဘာသာစကားအမွန္ ေပ်ာက္သြားမယ္။
ကၽြန္ျဖစ္တဲ႔ ေခတ္က သံုးခဲ႔လို႔၊ ကၽြန္ျဖစ္ေနတဲ႔ လူတန္းစားရဲ႕ အသံုးအႏႈန္းမို႔ “ကၽြန္မ” ျဖစ္ေနတာ ဆိုတာေလးကိုေတာ႔ စိတ္၀င္စားသား။ အေထာက္အထားေလးမ်ား ဖတ္ရရင္ သိပ္ေကာင္းမွာပဲ။

တားျမစ္ ထားေသာ... said...

မမယ္ဂုမိ။
အေမးရွိလို႔ အေျဖရွိရရင္ ဘေလာ့ဂ္ေပၚမွာက ကိုယ့္ဘေလာ့ဂ္ကို ကိုယ္တိုင္တာဝန္ယူရတာပဲ။ ေရးေပါ့ဗ်။ း)
တစ္ေယာက္ေယာက္က ေထာက္ျပျပီးေျပာလာရင္လည္း ဒီလိုေရးရတာ စကားေျပာသံနဲ႔ ပိုနီးစပ္တယ္ထင္လို႔ ေရးတာပါေပါ့။ ဟုတ္ဘူးလား။


အမွန္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္၊ ကၽြန္မပါပဲ။ (မွားခ်င္လည္း မွားေနႏိုင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ထင္ကို ေျပာတာပါ။ ဘာအေထာက္အထားမွ မကိုးကားႏိုင္လို႔ အတိအက်လို႔ေတာ့ မေျပာလိုပါ။)

သုခမိန္(E-Journal)

Anonymous said...

သူမ်ားေတြ ေျပာေတာ့လည္း လိုက္ေျပာရတာပါ့ .. :D
ျမန္မာရံုးစာမွာေတာ့ "ကၽြန္ေတာ္ " " ကၽြန္မ "က အစစ္အမွန္ပါ ..
ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္ကေတာ့ က်ေနာ္ လို႕ပဲ သံုးပါတယ္ ..
ဘာရယ္ ညာရယ္ မဟုတ္ပါဘူး .. စာေရးရမွာ ပ်င္းလို႕ပါ ..
ျပီးေတာ့ တစ္ခါတစ္ေလက်ရင္ "open the ဒလေဟာ" တုိ႕
"broken of the ၀ုန္းဒိုင္း" တို႕အဲ့လိုေတြ လည္း ေျပာတတ္ေသးတယ္ ...:P
"nin ka ayan hla tar pae " လို႕လည္း ေျပာတတ္ေသးတယ္ ခင္ဗ် :P
က်ေနာ္ ေျပာခ်င္တာကေတာ့ အားလံုးအတြက္ အေရးၾကီးမယ့္ စာမ်ိဳး ပံုနွိပ္ထုတ္ေ၀မယ့္ စာမ်ိဳးမွာ ကၽြန္ေတာ္ ကၽြန္မ လို႕ပဲ သံုးသင့္ပါတယ္ ..
ဒါေပမယ့္ အေရးၾကီးတယ္ အေရးမၾကီးဘူး ဆိုတာလည္း
စာေရးသူ ရဲ႕ ပုဂၢလိက ခံစားခ်က္နဲ႕လည္း ဆိုင္ပါတယ္ ...
အဲ့ဒီေတာ့ ဂြတ္တယ္ထင္ရင္ ဒူးသာဒူး ပါခင္ဗ်ာ :P

ကဗ်ာကုန္တိုက္ငယ္ said...

ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ထင္ျမင္ယူဆခ်က္ေလးကို ေျပာျပခ်င္လို႔ပါဗ်ာ။
ကၽြန္ေတာ္၊ ကၽြန္ေတာ္မ ဆိုတာ စာေရးသားတဲ့ေနရာမွာ အမွန္လိုပဲ ယူဆပါတယ္။ ေရးေတာ့အမွန္၊ ဖတ္ေတာ့ အသံဆိုတဲ့အတိုင္း စကားေျပာတဲ့အခါမွာေတာ့ က်ေနာ္၊ က်မ လို႔ သံုးၾကတယ္ထင္ပါတယ္။
အတိအက် မသိတဲ့အတြက္ ေသခ်ာေပါက္ေတာ့ မေျပာႏိုင္ဘူးေပါ့ဗ်ာ..

သက္တန္႔ said...

တစ္ဦးႏွင္႔တစ္ဦး ေျပာဆိုဆက္ဆံတဲ႔အခါမွာ တစ္ဖက္လူကို ႐ုိေသသမႈျပဳတဲ႔ အေနနဲ႔ မိမိကိုယ္ကို ႏွိမ္႔ခ်ၿပီး “ကၽြန္ေတာ္” “ကၽြန္မ” ဆိုၿပီး သံုးႏႈန္းတယ္...
ေရးေတာ႔အမွန္ ဖတ္ေတာ႔အသံ ဆိုတာလိုမ်ဳိး ေျပာတဲ႔အခါမွာ အသံထြက္က်ေတာ႔ “က်ေနာ္” “က်မ” ဆိုၿပီး အသံထြက္တယ္...
အဲဒီလို သိထားပါတယ္...
မမသိသေလာက္ ေျပာရရင္ေတာ႔ “ကၽြန္ေတာ္” “ကၽြန္မ”က အမွန္ပါပဲ...
ေရးတာကေတာ႔ အဆင္ေျပသလို ေရးလို႔ရမယ္ထင္ပါတယ္ ဂုဂုေရ... :)

ကိုရင္ေနာ္ခင္ေလးငယ္ said...

က်ေနာ္ကေတာ႔ က်ေနာ္လို႔ပဲ ေရးခ်င္ပါတယ္.. ကၽြန္ေတာ္/ကၽြန္မ ဆိုတာ ျမန္မာစာလံုးေပါင္းမွာ ေရးသားပံုအမွန္ပါ.. ဒါကိုသိသိႀကီးနဲ႔ က်ေနာ္လို႔ က်ေနာ္ေရးေနတာက “ကၽြန္” ဆိုတာကို က်ေနာ္ မႀကိဳက္လို႔ပါ..

က်ေနာ္႔ မိတ္ေဆြႀကီး ကို႐ွင္ရဲထြတ္ ေျပာသလို ႏွိမ္႔ခ်ျခင္းသေဘာကို ေဆာင္ေသာ္လည္း က်ေနာ္ကေတာ႔ “ကၽြန္” ဆိုတာ သံုးကိုမသံုးခ်င္တာ.. ဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္ကေတာ႔ က်ေနာ္လို႔ပဲ က်ေနာ္႔ကိုယ္က်ေနာ္ သံုးတယ္.. (က်ေနာ္ေတြ မမ်ား မ်ားေအာင္ ေရးရတာ ပင္ပန္းလိုက္တာ.. :P)

တစ္ခါတစ္ေလ.. က်ေနာ္က “အေနာ္” လို႔ေတာင္ သံုးလိုက္ေသးတယ္.. အဓိပၸါယ္ေတာ႔ မ႐ွိဘူးေပါ႔.. ေျပာလို႔ေကာင္း ေရးလို႔ေကာင္းလို႔..

အားလံုးကို ခင္မင္ေလးစားလွ်က္...
က်ေနာ္ ကိုရင္ေနာ္ :)

mabaydar said...

"ကြ်န္မ" ကမွအမွန္ပါ.. မယ္ဂုမိေျပာသလိုပဲ.. မေဗဒါလဲ အေလးအနက္ထားေရးတဲ့ပိုစ့္မ်ိဳးဆို ကြ်န္မ ကိုသံုးျပီး.. စကားေျပာပံုစံပိုစ့္မ်ိဳးဆို က်မကိုပဲသံုးပါတယ္.. ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ က်မက ရုိက္ရတာပိုသက္သာလို႔ပါ.. ေနာက္ျပီး သူမ်ားေတြေျပာသလိုပဲ.. "ကြ်န္" ဆိုတဲ့အသံုးအႏွဳန္းကို သိပ္သေဘာမေတြ႔လို႔ပါ.. အမွန္ေတာ့ ငယ္ငယ္က အတန္းထဲမွာ ဆရာမသင္ထဲက ကြ်န္မသာ အမွန္ျဖစ္ျပီး.. စာေမးပဲြမွာ က်မနဲ႔ေပါင္းရင္ ဆရာမက အမွားေပးပါတယ္.. ဒါေပမဲ့.. ေခတ္ေတြလဲေျပာင္းေနျပီ.. အဂၤလိပ္စာေတာင္ စကားလံုးအပ်က္ေတြထြက္ေနေသးတာပဲ.. က်မ ေပါင္းေပါင္း ကြ်န္မ ေပါင္းေပါင္း ဖတ္သူေရာ ေရးသူပါနားလည္ေနရင္ ဒါေတြက ျပႆနာမဟုတ္ေလာက္ေတာ့ဘူးေပါ့... က်မလို႔ေရးတာ ပိုေကာင္းတယ္ထင္ရင္လဲ ေနာက္ပိုင္း အမ်ားစုသေဘာအတိုင္း က်မကအမွန္လို႔သတ္မွတ္လိုက္ေပါ့.. အမွန္ေတာ့ အားလံုးက ပညွက္ခ်က္ေတြပါပဲ..

ဂ်ဴနို said...

အဘိဓာန္ထဲရွာႀကည့္တာေကာင္းပါတယ္။ ဆရာမ ေဒၚေမၿငိမ္းကို ေမးႀကည့္ရင္လည္း သိနိုင္မွာပါ။
က်မလို ့ပဲ မအယ္က ေရးတယ္။ ကၽြန္မဆိုတာ ကၽြန္ၿဖစ္တုန္းက ေရးတာမို ့ခုဗမာအစိုးရက ၿပင္လိုက္တယ္လို ့ႀကားတာပဲ။
အေထာက္အထားေတာ့ ၿပစရာ မရွိပါဘူး။
၀ီကီထဲလည္းရွိနိုင္ပါတယ္။
စာလံုးေပါင္းေကာ သဒၵါေကာ မအယ္က အင္မတန္မွားပါတယ္။
ဒါေပမဲ့ ေရးခ်င္လို ့ဘေလာ့ေရးပါတယ္။

 

Design By:
SkinCorner