Monday, September 15, 2008

ကို

 ကိုသည္ က်မအတြက္ေတာ့ သူမတူေအာင္ ေကာင္းလြန္းသည္။
ကိုသည္ က်မ၏ ေမာင္ေလးဆိုလည္း ဟုတ္သည္။
အကိုဆိုလည္း ဟုတ္သည္။
ခ်စ္သူဆိုလည္း ဟုတ္သည္။
သူငယ္ခ်င္းဆိုလည္း ဟုတ္သည္။

အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္၊
တခါတရံ၊ ကိုသည္ ေမာင္တစ္ေယာက္လို ပူပန္ေပးတတ္သည္။
တခါတရံ၊ ကိုသည္ အကိုတစ္ေယာက္လို ဆုံးမေပးတတ္သည္။
တခါတရံ၊ ကိုသည္ ခ်စ္သူတစ္ေယာက္လို ၾကင္နာေပးတတ္သည္။
တခါတရံ၊ ကိုသည္ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္လို ေဆြးေႏြးေပးတတ္သည္။

ဘယ္လိုပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ေျပာႏိုင္တာတစ္ခုက၊
က်မ ဒုကၡအခက္အခဲရွိေနခ်ိန္တြင္ ကူညီေျဖရွင္းတတ္ျခင္းပင္ျဖစ္သည္။

ဘယ္လို အခက္အခဲပဲရွိရွိ က်မဆီ ေရာက္ေအာင္လာတတ္ေသးသည္။

က်မ၏ အမွားမ်ားကို ဆုံးမရင္းနဲ႕ တဖက္ကလည္း ႏွစ္သိမ့္ေပးတတ္ေသးသည္။

သူ႕အတြက္ထက္ က်မအတြက္ကို စိတ္ပူပန္ေပးတတ္ေသးသည္။

က်မမွလြဲလွ်င္ က်န္တာအားလုံး ”ဖြဲ၊ စကြဲ” ဟုေျပာကာ သစၥာတည္ၾကည္တတ္ေသးသည္။ ;)

ကိုသည္ အရမ္းလည္း သဝန္တိုတတ္ေသးသည္။

မ်က္စိေအာက္က အေပ်ာက္မခံႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ခ်စ္သည္လို႕လည္း ေျပာတတ္ေသးသည္။ :p

က်မအတြက္နဲ႕ အရာအားလုံးကို ေပးဆပ္ေပးခဲ့ဖူးသည္။

ဤမွ်ေလာက္ ေကာင္းလိမ့္မည္ဟု မထင္ခဲ့မိပါ ကိုရယ္။ :)
ကိုရဲ့ စစ္မွန္ေသာေမတၲာမ်ားသည္ က်မအတြက္ေတာ့
မျမင္ရေပမယ့္ ျဖတ္လို႕ မရႏိုင္ေသာ ေႏွာင္ၾကိဳးမ်ားပဲ ျဖစ္ေတာ့သည္။
ေႏွာင္ၾကိဳးေလးတစ္မွ်င္ေပါ့ေနာ္။ ;)

7 ဦး မွတ္တမ္းမွတ္ရာ ေရးေပးခဲ့ပါသည္။:

WWKM said...

ဟဟဟား..ညီမေလး ေရ..ၾကိဳက္သြားျပီဒီပို႔စ္ေလးကို. :D
ကို အရင္လာမမန္႔ခင္ မမ အရင္မန္႔သြားျပီေနာ္။
ခ်စ္ေသာကို နဲ႔ ထာ၀ရလက္တြဲေပ်ာ္ရႊင္နိုင္ပါေစလို႔
မမ ဆုေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္ ညီမေလး ေရ..
ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ။

Unknown said...

မယ္ကု
ေျပာတဲ႔ကိုက ကိုမဟုတ္တာေသခ်ာတယ္....
သို႔ေသာ္လည္း တစ္ခုေတာ႔ျဖစ္ခ်င္တယ္....
ကို ေနရာမွာ မ ေလးေပါ့...
လာလည္သြားတယ္...
ခ်စ္ေသာကို နဲ႔ ထာ၀ရလက္တြဲေပ်ာ္ရႊင္နိုင္ပါေစလို႔
ဆုေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္ ...

စိုင္းစိုင္းလား႐ွဳိး said...

ကိုရယ္... ကိုခ်စ္သေလာက္..
ကိုၾကင္နာသေလာက္..
က်မေလ... ကို႔ထက္မေလ်ာ႔တဲ့
အခ်စ္ေတြ အၾကင္နာေတြ...
ျပန္ေပးမယ္ေနာ္ ကို........
ကို႔ ကိုခ်စ္တယ္ ကိုရယ္........

RePublic said...

ဘာေတြလည္း ဟ ၊၊ ဟီး ..

ညမီးအိမ္ said...

ညႊန္းလွခ်ည္းလားေဝ့။ ခ်စ္ရေသာ “ကို” နဲ႔ တစ္သက္တာမခြဲတမ္းအျမဲေပါင္းရပါေစဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္လိုေတာ့မျဖစ္ပါေစနဲ႔။ ကြ်န္ေတာ္လဲကြ်န္ေတာ့္ေကာင္မေလးကို မီဂုမိ ရဲ႕ “ကို” လိုခ်စ္ခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ကြ်န္ေတာ္ကိုထားသြားတယ္ဗ်ာ...

megumi said...

မမဝါႏွင့္ ကိုဒီပါေလး၊ကိုညမီးအိမ္ေရ၊ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ေနာ္။ :)
ကိုရွင္ရဲထြတ္ၾကီးကေတာ့ လုပ္ျပီ။ ဟြန္း။ ;)
ကို Repulicၾကီးက ဒါေတြ ဘယ္နားလည္မွာလဲ။ :p

ေကာင္းကင္ said...

လာလည္ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ အျမန္ဆံုး ေနေကာင္းျပီး ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမ့ပါေစလို႕ ဆုေတာင္းေပးပါတယ္ ...
c-box က ဘယ္လို ျဖစ္လည္း မသိပါဘူးဂ်ာ .. ေရးလို႕လည္း မရဘူး
you have been banned တဲ့ ..

 

Design By:
SkinCorner