Saturday, November 29, 2008

အမုန္းမ်ားနဲ႕ က်မ

ကိုယ့္ကိုကိုယ္ မုန္းတဲ့ အခ်က္(10)ခ်က္......တဲ့။ ကိုေကေမာင္ျငိမ္းနဲ႕ ကိုပုလုေကြးက TAGလာတယ္။

အမွန္ကိုေျပာရရင္ေတာ့ က်မက TAG POST ေတြကို ေရးခ်င္ဘူး။ :p ဒါေပမယ့္၊ သူမ်ားက ခင္လို႕ TAG လာတာကို မေရးပဲ ေနရမွာလည္း အရမ္းအားနာတယ္သိလား။ ;) ဟိ ဟိ၊ ဒါနဲ႕ပဲ ဘယ္သူ လာTAG ၊ TAG ေရးေပးမိတယ္။ ကိုဗီလိန္ရဲ့ TAGကိုေတာ့ မေရးတတ္လို႕ ေရးေတာ့ဘူးေနာ္........လို႕ ေတာင္းပန္ျပီးျပီ။ :y TAG POST ေရးတာ ဒီတစ္ခါ ေနာက္ဆုံးပဲလို႕ ဆုံးျဖတ္ထားတယ္။ ၾကီးက်ယ္တာမဟုတ္ပါဘူး။ :yဘဝင္ျမင့္တာလည္း မဟုတ္ပါဘူး။ :y အခ်ိန္မရွိလို႕ပါ။ ဒီဇင္ဘာလေကာ ဇန္နဝါရီလေကာ အရမ္းအလုပ္႐ႈပ္လို႕ပါ။ ေစာင့္ခိုင္းရမွာလည္း အားနာလို႕ TAG POST ဆိုရင္ မေရးေတာ့ဘူး.....လို႕ ဆုံးျဖတ္လိုက္တာ နားလည္ခြင့္လႊတ္ေပးမယ္လို႕ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္။ :y စိတ္ဆိုးၾကပါနဲ႕ေနာ္။ :z က်န္တဲ့လူေတြကိုလည္း TAG ေတာ့ဘူးေနာ္။ စိတ္ေအးခ်မ္းစြာေနလို႕ရေအာင္လို႕...... :z

ဟိ ဟိ၊ Intro ဝင္တာ နည္းနည္းမ်ားသြားတယ္။ :p ေျပာေတာ့မယ္ေနာ္။ :zကိုယ့္ကိုကိုယ္ မုန္းတဲ့ အခ်က္(10)ခ်က္။ ;)
က်မကို က်မ အမုန္းဆုံးက စာေမးပြဲေျဖခါနီးအခ်ိန္ပါ။ ;)
{က်မက စာက်က္ရမွာ အရမ္းပ်င္းတယ္သိလား။ ;)}

စာေမးပြဲ ဘယ္ေလာက္နီးနီး စာက်က္ရန္ စိတ္မဝင္စားတဲ့ က်မကို က်မ မုန္းတယ္ရွင့္။

စာက်က္ေနရင္ စာထဲကို တစ္နာရီထက္ ပိုစိတ္မဝင္စားတဲ့ က်မကို က်မ မုန္းတယ္ရွင့္။

စာက်က္ေနတုန္း ေဘးနားမွာ လူတစ္ေယာက္ရွိမွ စာက်က္တတ္တဲ့ က်မကို က်မ မုန္းတယ္ရွင့္။

စာလုပ္ေနရင္း စာနဲ႕ မသက္ဆိုင္တဲ့ အေၾကာင္းေတြကို ေထြရာေလးပါး ေလေပါတတ္တဲ့ က်မကို က်မ မုန္းတယ္ရွင့္။

စာေအာ္က်က္ေပးမယ့္ စာေတာ္တဲ့လူတစ္ေယာက္ အနားမွာ ရွိေနေစခ်င္တဲ့ က်မကို က်မ မုန္းတယ္ရွင့္။

အူေၾကာင္ေၾကာင္ မွတ္ဉာဏ္ကို ယုံၾကည္ကိုးစားလြန္းတဲ့ က်မကို က်မ မုန္းတယ္ရွင့္။

စာက်က္ရမွာ ေသမတတ္ပ်င္းေပမယ့္ စာေမးပြဲက်မွာေတာ့ ရင္တုန္ေအာင္ ေၾကာက္တတ္တဲ့ က်မကို က်မမုန္းတယ္ရွင့္။

အမွတ္စာရင္း ထြက္လာလို႕ အမွတ္နည္းတဲ့အခါ စာၾကိဳမက်က္မိတဲ့အတြက္ ေနာင္တရတတ္တဲ့ က်မကို က်မမုန္းတယ္ရွင့္။

ကံေကာင္းေထာက္မစြာ အမွတ္ေကာင္းသြားတဲ့အခါ ကိုယ့္ရဲ့ တစ္ပြဲတိုးမွတ္ဉာဏ္ကို ကိုယ့္ဘာသာ ခ်ီးၾကဴးတတ္တဲ့ က်မကို က်မ မုန္းတယ္ရွင့္။

"စာက်က္သင့္တယ္"......လို႕ မသိစိတ္ကလက္ခံေပမယ့္ သိစိတ္က လက္မခံေတာ့ သိစိတ္နဲ႕ မသိစိတ္က ရန္ျဖစ္ၾကပါေရာ။ အဲဒီ သိစိတ္နဲ႕ မသိစိတ္ရဲ့ ရန္ပြဲကို ေအးေအးေဆးေဆးလက္ပိုက္ၾကည့္ေနႏိုင္တဲ့ က်မကို က်မ မုန္းတယ္ရွင့္။

ဟိ ဟိ၊ (10)ခ်က္ျပည့္သြားျပီ။ :p ေပ်ာ္စရာၾကီး။ :z ကိုေကေမာင္ျငိမ္းနဲ႕ ကိုပုလုေကြးရွင့္။ ေရးျပီးျပီေနာ္။ :z ေက်နပ္ေတာ့ေနာ္။ :z
စကားမစပ္၊ ဒီပို႕စ္က Blog ေလး ေျခာက္လျပည့္အမွတ္တရ ပို႕စ္ပါ။ ;)
သီးစစ္ထပ္ရဖို႕ ရက္အနည္းငယ္သာ လိုေတာ့လို႕ အခုခ်ိန္ကစျပီး ပို႕စ္ေရးက်ဲပါေတာ့မည္ျဖစ္ေၾကာင္း အသိေပးေၾကျငာအပ္ပါသည္။
ဒူ......ေဝ.....ေဝ.......။ :z


10 ဦး မွတ္တမ္းမွတ္ရာ ေရးေပးခဲ့ပါသည္။:

Dr Phyo Wai Kyaw said...

စာေမးပြဲ မေျဖနဲ႔ေပါ့ဟ
ဟိဟိ
စတာ...

ၾကိဳးစားေနာ္ ဂုစ္။

ငါလည္း စာေမးပြဲကုိမုန္းတယ္
၀ခ်င္လုိ႔..စာေမးပြဲေျဖရင္ ပိန္ပိန္သြားရယ္ေလ။
ခြိ။
:P :P :P

Unknown said...

ဟ....ဘာၿဖစ္ၿဖစ္ ငါေတာ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ခ်စ္တယ္။...ဟိ....

တားျမစ္ ထားေသာ... said...

၁၀ခ်က္ျပည့္ေအာင္ အေတာ္ေတြးလိုက္ရတဲ့ပံုပဲ။ း)
ေနာက္တာပါ။ စာၾကိဳးစားတဲ့သူျဖစ္မယ္ စာေတြနဲ႔ပက္သက္ျပီးပဲ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ အားမရႏိုင္တာေတြ ေျပာသြားတယ္။ အသိရွိေနရင္ ေဖ်ာက္ရလြယ္ပါတယ္ေလ။ ေနာ... း)

စာတန္းလည္း အေကာင္းဆံုးတင္ႏိုင္ပါေစဗ်ာ။

သုခမိန္(E-Journal)

Anonymous said...

ဖတ္ရင္းေတာင္ မုန္းခ်င္လာပီ...ဟိ ။ ေနာက္တာေနာ္..။ ေမာင္နွမ ေနေတြ တည့္တည့္ျပဳျပဳ ေနၾက မွ ေပါ့ ..ရန္ျဖစ္ၾကနဲ့..ဟတ္ဟတ္ ။

mgngal said...

စာနဲ ့လုပ္စားသြားတယ္ ။ က်န္တာေတြလည္း ဘာမွမပါဘူး ။ :P
ေနာက္တာပါ ။ ေကာင္းပါတယ္ ။ :)

puluque said...

ဂူးဂူးေရ.. ပထမဆုံးေတာင္းပန္ပါတယ္။ တက္ထားၿပီးမွ ေနာက္က်စြာ ကြန္မန္႔ ေပးမိတဲ့ အတြက္ရယ္။ ေနာက္တစ္ခုက ဂူးဂူး အားမွန္းမသိ ပဲ မေမးျမန္းပဲတက္မိတဲ့ အတြက္ကိုပါ.က်ေတာ္ အရမ္းအားနာသြားတယ္။ သီးစစ္ လုပ္ရေတာ့မယ္ဆုိေတာ့ ကိုယ္ခ်င္းစာတယ္ေလ။ က်ေတာ္တို႔တုန္းကလဲ သီးစစ္ကို တစ္ႏွစ္ေလာက္ အခ်ိန္ေပးၿပီးလုပ္တာေတာင္ အစစ အရာရာ လိုအပ္ခ်က္ေတြရွိေန. ကိုယ္မသိတဲ့ ဖီလ္ထဲမွာဆုိ ထမင္းစာလဲ ဒီစိတ္. အိပ္လဲ ဒီစိတ္နဲ လူကို အရမ္းဒုကၡေရာ္က္တာ..
စာေမးပြဲ ေတြကို မုန္းတာကေတာ့ တူတူပါပဲဗ်ာ..ေျဖပီ အမွတ္ထြက္လာေတာ့ နည္းေနရင္မုန္းတာကလဲ စာေမးပြဲေလာက မွာက်င္လည္ေနတဲ့(ေနခဲ့တဲ) က်ေတာ္တုိ႔ အတြက္မုန္းစရာေတြပါပဲဗ်ာ..သီးစစ္ေလးကို ေအာင္ျမင္ေသခ်ာစြာ လုပ္ႏိုင္ပါေစ

Welcome said...

ဂ်ပန္မေလး
ဘေလာဂ့္ေမြးေန႔ (၆)လျပည့္နဲ႔ တုိက္ၿပီး တင္ထားတဲ့ ပုိ႔စ္ေလး ေကာင္းပါတယ္။ ေက်ာင္းသူတစ္ေယာက္ အေနနဲ႔ ေက်ာင္းစာကုိ ေၾကာက္တာ၊ စာေမးပဲြကုိ ေၾကာက္တာ သဘာ၀ပါ၊ ဒါေပမယ့္ ဂ်ပန္မေလးက စာေတာ္ ၿပီးသား၊ ဥာဏ္ထက္ၿပီးသားမုိ႔ မုိ႔ စိတ္ခ်ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ မေပ့ါပါနဲ႔၊ Thesis ကုိလည္း အေကာင္းဆံုးနဲ႔ ၿပီးေအာင္ ေရးပါေနာ္။

http://winzaw-mdy.blogspot.com

Anonymous said...

ေဟးေဟး အခုေတာ့ ေပၚကုန္ၿပီ
ေနာင္ဆုိသတိထားမွ

စုိင္းေနာင့္ said...

ဘေလာ့ေမြးေန႔ကုိ သတိရပါတယ္။ မေရာက္ျဖစ္ခဲ့ဘူး။ ေပ်ာ္ရႊင္ႏုိင္ပါေစ။ ေက်ာင္းစာကုိလည္း ဖတ္အုန္း။ ႀကိဳးစားထားပါ။

စိုင္းစိုင္းလား႐ွဳိး said...

အီ............ မယ္ဂုမိက မႀကိဳက္ဆံုး ဆယ္ခ်က္ ရွိမယ္မထင္ဘူး ေတာ္ေတာ္ စဥ္းစား ထားတယ္ ထင္တယ္..... အေဟး........... ေရးထားတာေကာင္းတယ္။

 

Design By:
SkinCorner