Sunday, August 3, 2008

ေမတၱာရပ္ခံျခင္း

wesheme Blogပိုင္ရွင္ ရွင့္၊က်မရဲ့ Postကို အကိုရဲ့ blog link listမွာတင္တာဟာက်မသိတာတင္ (2)ခုရွိပါတယ္။တခုက က်မႏွင့္ ဂ်ပန္ရဲ(3) ပါ။
ေနာက္ခုကေတာ့ 長野県(NAGANO KEN)သို႕ အလည္တေခါက္(4)ပါရွင္။
က်မက blog linkကို မ Linkေပးလို႕ စိတ္ဆိုးတာ မဟုတ္ပါဘူးရွင္။linkလို႕လည္း စိတ္ဆိုးတာ မဟုတ္ပါဘူးရွင္။
{အခုလို Share တဲ့ ေနရာမွာ အဂတိလိုက္လားဆုိေတာ့ လိုက္ပါတယ္ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္ မတင္ခ်င္တဲ့ဟာဆို ႀကိဳက္ေပမယ့္ မတင္ပါဘူး။}{ေမာင္တိန္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို ျဖဳတ္ခုိင္းလို႔ ျဖဳတ္လိုက္ေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ လင့္ခ်င္တာဆို မေျပာမဆို လင့္လိုက္တာပါပဲ။}{ေမာင္တိန္လို ခင္တဲ့သူကေတာ့ သူ႔ဘေလာက္ကို မလင့္ပါနဲ႔ ေျပာထားတာေတာင္ ႀကိဳက္လြန္းရင္ လင့္လိုက္တာပဲ။ }
အဲဒီလို {ငါ့Blog မွာ ငါဟာငါ ဘာပဲလုပ္လုပ္ }Linkခ်င္ Linမယ္၊မ Linkခ်င္မLinkဘူးဆိုတဲ့ အယူအဆကို က်မအေနနဲ႕ လက္မခံႏိုင္တာပါ။
က်မရဲ့ Blog link (or)Post linkကို အကိုBlog ဆီကေန လာဖတ္ၾကေတာ့ က်မေတာင္ ေက်းဇူးတင္ရအုန္းမွာ။
အရင္တခါလည္း Cboxမွာ က်မေက်းဇူးတင္စကား လာေျပာဖူးပါတယ္။အဲဒီတုန္းက က်မက Blog linkကို တင္ေပးထားတယ္လို႕ထင္ခဲ့တာပါ။
အကိုက{ဒီ Feed Roll က Queue လိုပါပဲ။ အခု ၂၀ - အခု ၃၀ ပဲ ဆန္႔ပါတယ္။ ေနာက္က ပို႔စ္ေတြ တက္လာရင္ အရင္ လင့္ထားတဲ့ ပို႔စ္ေတြက ထြက္ေပးရပါတယ္။
ၿပီးေတာ့ Published Date နဲ႔ ႀကီးစဥ္ငယ္လိုက္ စီထားတဲ့ အတြက္ ေနာက္မွ Published လုပ္တဲ့ Post ေတြက အေပၚဆံုးမွာ ႐ွိေနပါတယ္}လို႕ ေျပာပါတယ္။
က်မရဲ့ အဲဒီ က်မႏွင့္ ဂ်ပန္ရဲ(3) Post က အကို Blogထဲမွာ (3)ရက္ေလာက္မေျပာင္းပဲရွိေနခဲ့တာပါ။က်မ New post တင္ေပမယ့္လည္းေပါ့။
အရင္Postကေတာ့ ၾကာသြားျပီဆိုေတာ့ ေသေသခ်ာခ်ာ သက္ေသမျပႏိုင္ေတာ့ပါဘူး။ဒီေတာ့၊ (7/31/2008 10:52:00 PM )ကတင္တဲ့長野県(NAGANO KEN)သို႕ အလည္တေခါက္(4)ကိုပဲ ဥပမာေပးပါမယ္ရွင္။
(7/31/2008 10:52:00 PM )က (長野県(NAGANO KEN)သို႕ အလည္တေခါက္(4) (7/31/2008 10:52:00 PM )မွာတင္ျပီး ေနာက္Post (ဘယ္သူ႕အျပစ္လဲ)
(8/01/2008 02:16:00 AM )ကို တင္ခဲ့ပါတယ္ရွင္။(1)ရက္ကြာပါတယ္။နာရီကေတာ့ သိပ္မကြာပါဘူးရွင္။အဲဒီေတာ့ အကိုေျပာသလို ေနာက္မွ Published လုပ္တဲ့ Post ေတြက အေပၚဆံုးမွာရွိတယ္ဆိုရင္
(ဘယ္သူ႕အျပစ္လဲ)Post ကသာအေပၚဆုံးမွာ ရွိေနရမွာပါ။(တိုက္ၾကည့္ႏိုင္ပါတယ္ရွင္။)
မေန႕က(2.8.2008) ဂ်ပန္နာရီည(1:15)နာရီထိ အဲဒီ 長野県(NAGANO KEN)သို႕ အလည္တေခါက္(4)ပဲ အကို႕Blog list(Feed Roll) မွာ မေျပာင္းပဲ ရွိေနတာကေတာ့ ဘယ္လိုSystemကို သုံးထားပါသလဲရွင္။
အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ (သူက မလင့္ရဘူးဆိုလို မလင့္ေတာ့ပါဘူး)လို႕ အကို ေရးျပီးသြားပါျပီရွင္။​က်မလည္း New posts(2)ခုေတာင္ ေရးျပီးသြားပါျပီရွင္။New postsတင္ေပမယ့္ ဒီတိုင္းမေျပာင္းပဲ ရွိေနတာဟာPost ကို link ထားတယ္လို႕ ပဲ ထင္ပါတယ္။
Post linkကို link ေပးတယ္ဆိုကတည္းက အဲဒီPostအေပၚမွာ နည္းနည္းေတာ့ စိတ္ဝင္စားလို႕လို႕ က်မက ထင္ပါတယ္။အကိုေျပာသလို
ို {တခ်ိဳ႕ ပုိ႔စ္ေတြက ကိုယ့္ ဘေလာက္ေလး လူစည္ေအာင္ ထားထားတာပါ။
ဥပမာ ဟိုမင္းသားနဲ႔ မင္းသမီး ခုိးေျပးတဲ့ အေၾကာင္းတို႔ ဘာတို႔ေပါ့။ ေနာက္ၿပီး လူေတြ ဖတ္ေစခ်င္တဲ့ ပို႔စ္ - ဥပမာ အခု သူ႔ရဲ႕ ပို႔စ္လိုမ်ိဳး }
က်မေရးထားတဲ့ Postအေပၚကို ဖတ္ေစခ်င္တဲ့ အကို႕သေဘာထားကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ဒါေပမယ့္ ၊လူစည္ကားေအာင္ တင္ထားတာဆိုရင္ေတာ့ လက္မခံႏိုင္ပါဘူးရွင္။
က်မPost ေရးတာ ပင္ပင္ပန္းပန္း ေရးထားရတာပါ။တခါတေလဆို အိပ္ခ်ိန္ကိုဖဲ့ျပီး ေရးထားရတာပါ။ေနာက္ျပီး အလကားရတဲ့ Blogspotမွာ အျပင္းေျပ Postေရးခဲ့တာ မဟုတ္ပါဘူးရွင္။
က်မရဲ့ အေတြ႕အၾကဳံေလးေတြကို စာဖတ္သူေတြကို မွ်ေဝခံစားေစခ်င္တဲ့ အတြက္ပါ။ဂ်ပန္ မေရာက္ဖူးေသးတဲ့ မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းေတြကို ဂ်ပန္မွာ ေနေနရသလိုမ်ိဳး ခံစားႏိုင္ေအာင္ ရည္ရြယ္ပါတယ္။
အထူးသျဖင့္ ဂ်ပန္ကိုလာမယ့္လူေတြ အတြက္ ဂ်ပန္အေၾကာင္းေလးေတြ (နည္းနည္းပါးပါး) သိရင္ေတာင္ ေက်နပ္ပါျပီဆိုတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႕ေရးေနတာပါ။
က်မ ရဲ့ အဲလို ရည္ရြယ္ခ်က္ကို မသိတဲ့ အကို႕ကို လည္း အျပစ္မေျပာခ်င္ေတာ့ပါဘူး။ဒီေတာ့၊အကိုဆီမွာ အဲလို{ငါ့Blog မွာ ငါဟာငါ ဘာပဲလုပ္လုပ္ }စိတ္ဓာတ္ပဲ ထားႏိုင္မယ္ဆိုရင္ေတာ့
က်မ ေတာင္းဆိုသလိုပဲ က်မရဲ့ Blog link ကိုမတင္ေပးပါနဲ႕ရွင္။
Blog linkတဲ့ကိစၥနဲ႕ ပတ္သတ္ျပီးေတာ့ Blogger ေလာကမွာ ကိုယ့္မိတ္ေဆြေလးေတြရဲ့ Blog linkေလးေတြက ို
ကိုယ္ရဲ့ Blogေလးမွာ ထည့္ၾကတဲ့လူေတြ အမ်ားၾကီးပါ။သြားလည္တတ္တဲ့ေနရာေလးမ်ားဆိုျပီးေတာ့ က်မလည္း ထည့္ထားပါတယ္။
က်မ သြားလည္ေနၾကေနရာေလးေတြမွာ က်မရဲ့ မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းေတြလည္း ပါသလို မခင္ေပမယ့္ ၾကိဳက္ႏွစ္သက္လို႕ သြားလည္ေနတဲ့ ေနရာေလးေတြလည္း ပါတာေပါ့။​
က်မလိုပဲ က်မရဲ့ အိမ္ေလးကို linkေပးထားတဲ့ Bloggerမ်ားလည္း အမ်ားၾကီး ေတြ႕ေနရလို႕ ေပ်ာ္လိုက္ရတာ။
တခ်ိဳ႕ဆို New post တင္တိုင္း ဖတ္လို႕ရေအာင္ဆိုျပီး New posts listေတာင္

လုပ္ထားေပးေသးပါတယ္။တကယ့္ကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္
(တကူးတက လုပ္ေပးတဲ့ အတြက္ပါ။က်မေတာင္ မလုပ္ျဖစ္ေသးပါဘူး။) လို႕ (အၾကံေပးၾကပါအုန္းေနာ္)Postမွာ ေျပာထားပါတယ္ရွင္။

ဒါေပမယ့္၊လူအမ်ိဳးမ်ိဳး စိတ္အေထြေထြဆိုသလို က်မရဲ့ Blog linkကို (က်မကို အသိေပးေပး၊မေပးေပး )ၾကိဳက္သေလာက္ Linkႏိုင္ေပမယ့္ က်မရဲ့ Postကို ပဲ ေရြးျပီး Link ခ်င္ေသာသူမ်ား ရွိလာခဲ့ပါလွ်င္(Add a page Element>Blog listကေနလုပ္လို႕ရတဲ့ Auto systemကေန Blog listလုပ္ထားေသာ သူမ်ားကို မဆိုလိုပါ။အထင္မလြဲပဲ နားလည္ေပးေစခ်င္ပါတယ္။ :P )
က်မရ ဲ့ၾကိဳးစာအားထုတ္မႈကို တန္ဖိုးထားတဲ့အေနနဲ႕၊

က်မရဲ့ေတာင္းဆိုခ်က္ကို ေလးစားတဲ့အေနနဲ႕ တခ်က္ေလာက္ အေၾကာင္းၾကားၾကပါလို႕ ေမတၱာရပ္ခံလိုက္ပါတယ္။


Postေတြကို တန္ဖိုးထားေစခ်င္ေသာ Megumi

အကိုက Blogေခါင္းစဥ္တပ္ျပီး ေျပာတဲ့အတြက္ က်မလည္း အကို႕ Blog link ကို ထည့္လိုက္ရပါတယ္ရွင္။

ဆက္လက္ အျငင္းမပြါးခ်င္ေတာ့ေသာ Megumi

စာဖတ္သူမ်ားကို
ေမတၱာရပ္ခံခ်င္တာက က်မရဲ့ Post (2)ခုလုံးကို ေသေသခ်ာခ်ာ ဖတ္ျပီးမွ Comment ေရးေစခ်င္ပါတယ္ရွင္။က်မရဲ့ Postနဲ႕ပတ္သတ္ျပီး လာေရာက္ ေျပာၾကားအၾကံေပးၾကေသာသူမ်ားကို အထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္ရွင္။

4 ဦး မွတ္တမ္းမွတ္ရာ ေရးေပးခဲ့ပါသည္။:

khin oo may said...

အဆင္ေၿပပါေစ. ေၿပာစရာေတြ ကေတာ.အမ်ားၿကီးေပါ.ရင္ထဲ မွာဘဲ.

မိုးေျပး said...

ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ရွင္းရွင္းပဲဗ်ာ၊ကိုယ္ကႀကိဳက္ရင္ သြားေတာင္းတယ္၊ကိုယ္ဘာသာယူလည္းရတာပဲ၊
ဘာလို ့ပိုင္ရွင္ဆီမွာ ခြင့္ေတာင္းလဲလို ့ေျပာရင္၊
သူ ့ဘက္ကခံစားခ်က္ကို နားလည္ေပးရမယ္ေလ၊ ကၽြန္ေတာ္ တို ့ေတြက
ကိုယ္ခံစားမႈေတြကို ပံုစံအမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ ့ပံုေဖၚေနႀကတာဆိုေတာ့ သူမ်ားေတြေျပာေနသလိုေပါ့ဗ်ာ တစ္ဦးကိုတစ္ဦးက အျပဳသေဘာေဆာင္တဲ့ ေလးစားမႈေလး ျဖစ္ေစခ်င္တာပါ။ကိုယ္ေရးကိုယ္တာ ေလးစားမႈကို မဆိုလိုပါဘူးခင္ဗ်ာ။ သူေရးလိုက္တဲ့ စာသားေလးေတြကိုပါ။ ဂ်ပန္မေလးေရ အားေပးေနလ်က္ပါ။ဆက္ေရးပါ။ကၽြန္ေတာ္တို ့မေရာက္ဘူးတဲ့ ေဒသ အေႀကာင္းေတြကို သိရတာ အရမ္းကို တန္ဖိုးရွိပါတယ္။ တစ္ဦးကို တစ္ဦး ေလးစားႀကပါဗ်ာ။

စိုင္းစိုင္းလား႐ွဳိး said...

အင္းဗ်ာ......
ဥပမာ တစ္ခုေပါ႔ေနာ္.. ဆင္းရဲသားေကာင္ေလးက
သူ႕မွာပိုင္ဆိုင္တဲ႔ သူကိုယ္တုိင္ထုဆစ္ထားတဲ႔
ရႊံ႕ရုပ္ေလးကို ခ်မ္းသာတဲ႔ေကာင္ေလးက
သူငယ္ခ်င္းရယ္ နင္အရုပ္ေလးငါ႔ ကိုခဏ႒ား
ပါလားကြာ ငါ႔သူငယ္ခ်င္းေတြကိုျပခ်င္လို႔ပါ....
ဆင္းရဲသားေကာင္ေလးက ရပါတယ္ ေရာ႔ယူေလ
လို႔ေပးၿပီး ။ ခ်မ္းသာတဲ႔ေကာင္ေလးက ၀မ္းသာ
အားရနဲ႔ သူ႕ သူငယ္ခ်င္း ခ်မ္းသာတဲ႔ ေကာင္ေလး
ေတြကို ၾကည့္စမ္း ဒါ ငါ႔သူငယ္ခ်င္း က သူကိုယ္တိုင္လုပ္ထားတာကြဆိုၿပီး ရႊံ႕ရုပ္ေလးကို ဂုဏ္
ယူ၀ံ႔ၾကြားၿပီးျပေတာ႔ သူ႕ သူငယ္ခ်င္း ခ်မ္းသာတဲ႔ ေကာင္ေလးေတြကလည္း ရႊံ႕ရုပ္ေလးကို တအံ႔တၾသ နဲ႔
ၾကည့္ၿပီး နင္႔သူငယ္ခ်င္းကေတာ္လိုက္တာေနာ္တဲ႔...
ဆင္းရဲသားေကာင္ေလးက ၿပဳံးၿပံဳးႀကီးနဲ႔ေပါ႔...

Andy Myint said...

I hav said enough. Be cool. Cheers!

 

Design By:
SkinCorner